Waarom sprayen sommige mensen (meiden) deodorant onder hun oksels IN DE TREIN.

Ik vind dit toch een soort van min of meer intieme handeling. Je gaat toch ook je teennagels niet knippen in de trein? Wat bezielt deze mensen? Is er geen gene meer?

Warum, warum, warum!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Omdat hun oksels stinken en zij dit voor zowel zichzelf als de andere passagiers niet prettig vinden. Daarom gebruiken ze deodorant om de transpiratielucht van hun oksels te camoufleren in een poging de treinreis voor zowel zichzelf als de medepassagiers prettiger te maken. Daarbij vergeten zij dat sommige dit niet op prijs stellen en een transpiratielucht verkiezen boven deze handeling in het openbaar danwel de deolucht die blijft hangen door deze handeling.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

deo spuiten vind ik toch echt niet te vergelijken met teennagels knippen hoor. En geloof me sommige mensen spuiten helemaal geen deo, en daar zit je dan NAAST s'ochtends vroeg in de trein DAS PAS ERRUG. ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze voelen zich thuis en veilig... Was dat niet zo dan lieten ze het wel uit hun hoofd...
Thuis doe je dat toch gewoon, dus ze voelen zich thuis in de trein... Een andere reden kan ik niet bedenken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wees blij dat ze het doen. Ze doen het niet om interessant te doen dat doen ze wel met hun mobiel. Misschien ruiken ze een beetje zweet en denken even spuiten ,en kan een ander zich ook niet ergeren. Want een zweet lucht is vies.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien is het niet voor iedereen een intieme handeling.

Op zich vind ik het denk ik ook niet zo heel intiem (hooguit omdat je je trui ervoor een beetje omhoog moet trekken).
Het enige asociale wat ik eraan vind, is de walm die achterblijft en waar iedereen dan in moet zitten.
Vooral met een heftige migraine aanval waarmee je thuis moet zien te komen is dit echt geen pretje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Irrrgg...sommige ruiken dan zo naar een soort uienzweet ..
Ik snap er dan ook geen hout van, dat ze dat zelf niet ruiken.
Dan zie ik nog liever even dat de DAMES ( geen meiden) nog even een deootje opdoen.

Ik heb in het verre verleden eens in de trein bij iemand in een coupe gezeten die zijn nagels met een nagelknippertje aan het knippen was.
Nou, ik kan je vertellen dat mijn humeur er niet veel beter op werd.
Dat vind ik nou echt niet kunnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach ja, wanneer het nodig is, is het nodig, waar je ook bent!
Beter in de deolucht dan in de zweetlucht, en een echt intieme handeling vind ik het niet!
Zou je het ook intiem vinden als iemand op het strand in bikini het doet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aandacht trekken hihihih