Ik zoek een foto van een appartementencomplex in de V.S. waar ze 'om' een oud appartement hebben heen gebouwd, Wie weet waar ik deze foto kan vinden?

Jaren geleden heb ik eens een foto gezien van een flat/appartementengebouw met een moderne (glazen?) gevel. De bouwer had echter 1 probleem. in het oude gebouw woonde 1 oude vrouw op de derde etage die weigerde te verkopen. Niets hielp. Uiteindelijk heeft men om dit appartement heengebouwd. resultaat: een modern groot gebouw met glazen gevel met op de derde verdieping nog een omsloten stuk van het oude bakstenen gebouw. Ik zoek de afbeelding maar kan hem niet vinden, ik hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Kom op, even 5 minuten in het engels googlen.

http://dornob.com/2-stories-straight-up-hold-out-home-to-be-raised-saved/?ref=search

Toegevoegd na 33 seconden:
dit is niet de goede zeker -_-'

Toegevoegd na 2 minuten:
zoek eens op nailhouse