Mag een man in een gele Ka rijden?

Zijn er nadelen of juist voordelen, om als man zijnde in een gele Ka te rijden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet doen mmm!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De nieuwe of de oude Ka?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@zieneres: ja, dat mag, het is alleen levensgevaarlijk :0)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@zieneres: laten we daar niet aan beginnen, dan wil iedereen straks zijn eigen lettertype ;-) Ach ja, wat maakt het uit wie waarin rijdt? Als het maar rijdt. Ik zie het hele probleem niet. Heb zelf ook een tijd in een Ka gereden, zelfs een dag (leenauto) in geel, so what?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmm mmm, voor de verandering slechte vraag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoezo, slechte vraag?

Het beste antwoord

Ja, natuurlijk mag een man in een gele Ka rijden, of in een mintgroene Twingo of in een roze Kever. Niet alle mannen hebben het nodig hun gebrek aan fysieke uitrusting te compenseren door het formaat van hun auto ;-D
Sterker nog, het is eigenwijs, toont karakter en is ook nog eens milieubewust.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Heel goed Marleen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het wordt eentonig zou Multatuli zeggen,maar ook van mij een +!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen al voor het plaatje +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vette strip!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Marleentje, marleentje wat zeg je me nou. Maar helaas -1

Andere antwoorden (19)

Ik schaam me swieso behoorlijk omdat mijn vriendin een blauwe Ford Ka heeft.

Het voordeel is dat je opvalt, en nadeel denken mensen gauw dat hij een andere seksuele voorkeur heeft.
Bleek nog uit onderzoek als mannen bijvoorbeeld een roze auto namen, of een gele ed.

Toegevoegd na 19 seconden:
wou nog zeggen dat ik dat eerste niet zo heel erg vind hoor;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als die man een rijbewijs heeft en toestemming heeft van de eigenaar of eigenaar is van die auto en als de verzekeringspapieren in orde zijn, dan mag hij in een gele KA rijden...

Ik zie niet waarom dat een man niet in een gele ka mag rijden... Dus dan zie ik ook geen voor- of nadelen ook...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een man mag in rijden,waar hij wil! Het maakt toch geen moer uit,waarin je rijdt,als je maar rijdt!
Of moet een man bang zijn voor imago beschadiging?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat mag.
Ik zal aan mijn buurman vragen of hij het erg vind als hij in de gele ka van zijn vrouw rijd.

Echter maakt de kleur niet uit (Lamborgini's zijn vaak geel), maar wellicht maakt het type auto wel uit. Ik zou zelf niet veilig zitten in een ka/107/yaris, zo'n klein autotje kan m.i. niet echt veilig zijn en als je ziet wat er achter het paneel zit, dan kom je er ook achter dat het ook nooit veilig kan zijn, maar dat terzijde.

Behalve veiligheid zie ik het meer als vrouwen auto's ze zijn zo lief en klein.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie niet in waarom een man niet in een gele K zou kunnen rijden.
Het voordeel: als je ook nog een boerka aantrekt kun je misschien nog knappe liftsters meenemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij ís 't al een jaar of 7 geleden dat ik voor 't laatst een liftster uberhaupt gezien heb...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jammer, maar met die boerka lijd je in ieder geval geen gezichtsverlies.
Een man mag niet in een Gele ka rijden, het is sowieso geen gezicht , een man in een ka...
Welke kleur het ook is!
Een echte vent moet in een echte auto rijden..
Een ka kom op zeg!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
iedereen mag in een bepaalt soort auto rijden ,smaken verschillen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Mmm;

Ik heb eens een gele Ka als leenauto meegekregen van de garage. De charmante jongeman bij het pompstation bekeek mij eens van top tot teen een zei "Wat een schattig autootje heeft u" gevolgd door een knipoog. "Ja, wat een poepie, hè? Morgen moet ik jammer genoeg weer in een dikke zwarte BMW". Hilarisch en waar gebeurd.

Natuurlijk mag een man in een Ka van welke kleur dan ook rijden. Ik vond en vind het een erg leuk autootje dat bovendien erg veel rijplezier biedt. Een vent die zijn mannelijkheid afmeet aan de auto waar hij op dat moment in rijdt heeft pas echt een identiteitsprobleem.
Iedereen die mij een echte vent vindt omdat ik in een dikke zwarte BMW rijdt trouwens ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kom op zeg; in welke eeuw leven we nu eigenlijk? Een man mag in iedere auto rijden die het doet. vorm, kleur doet er niet toe. Als die hem maar zonder problemen van A naar B brengt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind die nieuwe Ka wel een lekker bakkie hoor, daar mag je als kerel toch best in gezien worden?
(Ik vond de oudjes ook lief hoor, maar kan me ook wel voorstellen dat je niet in een auto-met-luier-om gezien wil worden.)

Toegevoegd na 1 minuut:
Zeg nou zelf....leuke wagen toch:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zondag
14 jaar geleden
Ja een schatje.
Het zal mij een zorg zijn wat voor kleur een auto heeft. Het belangrijkste is dat de technische staat van het voertuig in orde is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen kom op zeg! Een beetje zichzelf respecterende kerel rijdt NIET in een Ka, en zeker niet in een gele!!!
Tuurlijk mag het officieel voor 100%, maar om als kerel nou in zo'n boodschappenkarretje annex nichtenbakkie te gaan rijden gaat wel erg ver! Als je dan toch een kleine auto wil, neem in ieder geval iets van een Mini Cooper ofzo!

En dit alles heeft niks met compensatie te maken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mits hij een rijbewijs heeft, zou ik niet weten waarom een man niet in een gele Ka mag rijden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij hebben ook eens een gele ka als leenauto gehad.
Ik (vrouw) moest hem meer gebruiken dan mijn man.
Ik was dolblij dat we onze eigen bak weer mochten ophalen.Wat een gezichtsverlies, van een chevvy van naar een ka,een knalgele nog wel.
Mannen in een gele ka ? Alstjeblieft niet zeg.
Vrouwen in een gele ka ?Alstjeblieft niet zeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor Hansv
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk ligt dat aan mij.
wist je dat de kleur geel het minst in auto ongelukkig voorkomt. slimme zet van die man.
dus alleen al daarom mag het van mij ;-)

Toegevoegd na 1 minuut:
ongelukkig= ongelukken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou per direct op m " vallen" rose zou het nog beter doen denk ik!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou heb een vriend toevalig 3 maanden terug een knalgele fiat gekocht ! afschuwlijk wat een rotkleur !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een echte man :-) rijdt niet in een Ka, geel, groen of blauw.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom dan niet?
Iedereen mag alles! Maar of het sexy is... ;)