waar moet je het melden als iemand bij iemand in huis woont die een uitkering heb?

Ik ken iemand die een uitkering heb en haar vriend woont bij haar zonder dat hij ingeschreven staat op dat adres. Anders word ze natuurlijk ingekort. Hij heeft zelf zelfs een koopwoning.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En zelf doe je helemaal nooit iets verkeerd neem ik aan he :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tuurlijk wel en dan is er ook altijd wel iemand die dat meld ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou je dat willen melden? Leven en laten leven!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je ook niet protesteren als we meer belasting ed moeten betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is toch niet wat ik vraag?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@lanender...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben je wel gelukkig met je eigen pollie? Behoorlijk sneu als je dat doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben heel erg gelukkig met mezelf. En wie zegt dat ik dat wil gaan doen? Ik heb het alleen in mijn hoofd, omdat diegene dat ook bij mij heeft gedaan! Terwijl er helemaal niemand bij me woonde.

Het beste antwoord

Kijk op de gemeentelijke site van jouw stad,hierop kun je vinden waar je een fraude kunt melden.
Dit is op de site van de gemeente zelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hangt helemaal van de uitkering af of iemand gekort wordt bij samenwonen.
Om een melding te kunnen doen zal je de uitkeringsinstantie moeten inlichten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de uitkerende instantie ze hebben daar zelfs een klik lijn voor, maar waarom wil je dit doen eigenlijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat diegene dat ook bij mij heb gedaan. En dat was onterecht, want er woonde helemaal niemand bij me.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok dat zou een goede reden kunnen zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een betere reden vind ik het gegeven dat een onterechte uitkering geld van ONS ALLEMAAL is, dat bestemd is voor mensen die het NODIG hebben net voor klaplopers die de boel lopen te tillen. Meer redenen heb je dunkt me niet nodig ; ze eten uit jouw portemonnee