Vanaf wanneer zijn winterjassen ongeveer in de uitverkoop?

Wanneer begint het en hoe lang duurt het dan voordat ze echt 70% korting zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.4K

Het beste antwoord

De eerste kortingen op kinderjassen zijn al begonnen. Voor de kerst zijn veel winkels al bezig met uitverkoop. Na de kerst is de korting hoger en na de voorjaarsvakantie (ivm wintersport) gaan de kortingen flink omhoog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In de lente/vanaf de tijd dat de winter voorbij is. Dan willen de winkels van de winterkleding af om plaats te maken voor de zomer collectie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal vanaf begin januari. Dus nog eventjes geduld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ de uitverkopen zijn altijd in januari met de wintercollectie en in juli de zomercollectie.
Tja ,dat ligt aan het weer:) ?! Als het nu nog lang relatief warm blijft ,worden de winter kleren (jassen)nog niet echt veel verkocht .ja de ondernemers hebben wel de cash nodig (makkelijk gezegd)om weer op nieuw in te kunnen kopen voor het volgende seizoen ,dan komt de afprijzing sneller ,en heftiger .valt de kou alsnog in dan zie je vaak dat de prijzen ook weer bevriezen . Bij een warme winter begint het ruim vr kerst al ,en zakken de prijzen nog verder in het nieuwe jaar .en dan wel kortingen van 70 80%maar mogelijk .meestal houden ze het op zo'n50% .succes .