hoe lang van tevoren moet je een verhuizing doorgeven aan energiebedrijf kabel waterleverancier enz.?

verhuizing vóór 1 december maar weet nog niet waar naartoe...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kunt doorgeven dat je op je huidige adres per 1-12 geen energie/water/kabel meer af zult nemen.
Als je dat nu al zeker weet, zou ik het ook nu doorgeven.
Als je later weet wat je nieuwe adres wordt, kun je daar alles weer aanvragen/op jouw naam laten zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4 tot 6 weken is het beste en kan het gewoon alvast beindigen.