Wat is het verschil tussen vestiging en immigratie?

Ik ben op een website met statistieken van de bevolking van Utrecht terechtgekomen en daar worden verschillende cijfers gegeven voor 'vestiging' en 'immigratie'. Wat moet ik onder beide verstaan en wat is dan het verschil? Ik

Toegevoegd na 14 minuten:
http://www.utrecht.buurtmonitor.nl/ (onder bevolking, vertrek)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je ook een link naar die tabel ? Dan kan ik mijn antwoord wat makkelijker verifieren....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bevolking kan ik wel vinden , ' vertrek' echter niet....

Het beste antwoord

Immigratie betreft mensen die afkomstig zijn uit het buitenland, vestiging behelst ook mensen die afkomstig zijn van buiten Utrecht, maar wel uit Nederland.
Ook die kunnen , uiteraard, besluiten zich in Utrecht te vestigen, (daar te gaan wonen), maar zijn geen immigranten.