Hoe kan ik op een generale vraag een specifiek antwoord geven?

Er zullen er wel bij zitten ja, maar er zitten ook angsthazen bij een voetbalclub...

Ik kan je dit zeggen: Iedereen is bang voor hen die geen angst kennen en die heten dan ook meteen terroristen...

Maar ik kan je geen specifiek antwoord geven, helaas...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee, net zomin als alle links denkenden helden zijn.

Toegevoegd na 1 minuut:
Angsthazen vind je overal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie ze evenals links-extremisten meer als politieke warhoofden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet of ik daar nu direct van overtuigd ben. De meeste politieke warhoofden zitten in het middensegment (omdat die de meerderheid vormen). Zowel bij extreem-rechts als extreem links zitten een paar heldere denkers.
De leiders zijn op zoek naar macht en de meelopers zijn waarschijnlijk blij dat ze een clubje denken te hebben waar ze bij horen.
Een mooi voorbeeld is de film "Wave"