Een nudist is loopt graag zonder kleding, een naturist heeft het echt als leefstijl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het zo zien. Een naturist is iemand die zich wil verenigen met de natuur en doet dit via zijn/haar blote lichaam. Wat natuurlijk een onderdeel van de natuur is.

Een nudist loop gewoon graag in zijn blote reet rond. Voor allerlei redenen.

Toch kun je veilig stellen dat het merendeel van de nudisten naakt loopt voor naturistische redenen.