Zou er een regeling moeten komen waardoor voetballers niet meer voor miljoenen verkocht mogen worden?

Zeker nu er zo bezuinigd moet worden lijkt het me voor veel mensen moeilijk te verteren als ze zien om welke bedragen dit soms gaat.. eigenlijk zou dat geld toch terug de samenleving in moeten kunnen vloeien? Als jij het mocht zeggen wat zou je dan doen om dit contrast minder scherp te laten zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is eigenlijk te gek voor worden he. Vroeger werden voetballers juist wielrenners omdat er in de voetbal niks te verdienen vielt en moet je nu kijken. Absurd gewoon die bedragen. Maar je moet ook bedenken dat je dit beroep niet tot je 65 ste kan doen. Als ze door dit beroep totaal geen ander vak hebben geleerd omdat ze er al jong in kwamen. Dan valt er wel een gat als ze een jaar of 30 zijn .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik zou er gewoon een extra zware belasting op heffen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit geld komt ook niet UIT de maatschappij dus ik zie niet in waarom het daarin zou moeten terugvloeien.

Dat de inkomens van voetballers soms wat scheef lijkt, kan ik me voorstellen. Maar dat geldt ook voor een bestuursvoorzitter van een bank, of de prijs voor een echte Rembrandt.
14 jaar geleden
Pfoe.....dat geldt voor zoveel dingen. Voetballers is een goed voorbeeld. Maar dat vind ik ook van het koningshuis. Laat hen maar eens een bijdrage leveren aan de crisis. Om wat minder decadent door het leven te gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een goed idee, maar dat moet dan wel wereldwijd worden uitgevoerd, anders heeft het geen zin. Als alleen wij dat gaan doen, kunnen alle clubs hier wel opgedoekt worden.
Het is een gekkenwereld, maar dat kan praktisch niet meer teruggedraaid worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon dat kinderspelletje afschaffen.