hoe maak je een vloeistof die zo erg stinkt. Iets in de trend van stinkbommetjes.

Wil periodiek een nare geur verspreiden op een plek waar ongenode gasten verjaagd moeten worden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
17.7K
paulus811
13 jaar geleden
goeie vraag! ik volg de antwoorden met belastingstelling.

Het beste antwoord

Ha ha... Nou, dan mag je hier ook weleens langskomen. Gek word je van die hangjongeren en het lawaai dat ze maken!
In antwoord op je vraag: je hebt maar enkele ingrediënten nodig, lees ik op internet:
- een afsluitbare glazen fles of pot
- aardappels
- water
- olie
Die heb je vast wel in huis! Het recept (jawel, van onze zuiderburen) vind je op deze site:
http://www.hoemoethet.be/hoe-maak-je-een-stinkbom/

Succes!
Pieter2011
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geweldig:D +

Andere antwoorden (3)

Herkenbaar probleem! Wij hebben een muurtje bij de ingang van ons huis dat als urinoir werd gebruikt, en hier - eenmalig - lysol op gesproeid. Het heeft inderdaad geholpen, maar het stinkt zo ontiegelijk, dat je als bewoner ook het liefst een straatje omging. Maar het werkt wel afdoende (bij de apotheek te koop). Je kunt overigens ook Dettol proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak een KAS rookbom ;)

1 keukenrol
KAS 120 gr
Suiker 80 gr
200 ml KOKEND! water
--> Alles zeer goed (dus vrij lang) mengen!!!
Keukenpapier per 8 vellen opvouwen tot 1 vel (1 "rookbom"vel is dus 8 vellen)
Alle vellen goed dompellen in de mix...
goed Uitknijpen
voorzichtig openvouwen
ongeveer 3 dagen drogen of enkele uren op verwarming (droog is ook stijf!)
sterretjes in midden van 1ste vel en oprollen (laat 1 sterretje uitsteken als lont! (pas op voor afbreken)
volgende vel erom en wederom oprollen, etc. etc. etc. etc. etc.
zilverfolie om alles heen (evt. ook nog wat duktape)

Binnen 1 week gebruiken ivm kwaliteit ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop gewoon een stinkbom al die ingrediënten kopen is veeel meer moeite. Succes ;)