Is er een tijdstip dat je het beste naar een calcenter kan bellen zodat je het minst lang in de wacht staat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.6K

Het beste antwoord

Je komt zowiezo wel in de wacht te staan, maar het beste niet op maandag(na het weekend) en juist wel op etenstijd of op de uren dat de meeste mensen net aan het werk gaan. Wat ik zelf vaak doe, ligt er wel aan waar je naar toe wilt bellen, is dat ik via de betreffende internetsite mijn vraag stel, op het formulier alleen me telefoonnummer zet en niet mijn mailadres en vaak dan bellen ze mij. Dan kost het mij geen geld en kan ik zoveel vragen stellen als ik wil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee want ze laten je altijd even wachten want dat levert geld op voor dat calcenter danwel bedrijf dat je belt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
echt wel tros radar heeft een keer met de verborgen camera in een calcentre een reportage gemaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit gebeurd echt niet overal zo, het kan superdruk zijn. Het is zelfs ook mogelijk dat je terug gebeld kan worden op verzoek als de klant dit wenst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
werk: hangt er helemaal vanaf, meeste callcenters antwoorden zo snel mogelijk, velen geven na een x wachttijd de mogelijkheid je nummer in te spreken zodat je teruggebeld kunt worden.
Het is een beetje afhankelijk wat voor soort klantenservice je belt, maar het beste kan je bellen;

Zodra de lijnen opengaan. Dus als ze open gaan om 8.00 meteen bellen.

Bij bedrijf gerelateerde klantenservice 's weekends of na 18.00
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na jaren ervaring op diverse callcenters en klantenservices zou ik zeggen: lunchtijd. Dan is de bezetting vaak wel iets minder, maar half Nederland is dan - inderdaad - aan het lunchen en belt niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze laten ze niet altijd wachten, dat is onzin. In de ochtend kom je er vaak snel doorheen. b.v al 8:00 als ze net open zijn.