Er komt een aparte plaats in het Kralingse Bos voor homo's. Waarom niet voor hetero's?

Alles leuk en aardig maar waarom zouden mensen die homo zijn wel buiten te keer mogen gaan en hetero's niet? Ik heb er absoluut geen behoefte aan maar vindt het heel erg krom.

Wel schreeuwen om alle gelijke rechten maar dan wel je eigen afwerkplaats willen hebben, hetero's krijgen die ook niet, waarom homo's dan wel?

Toegevoegd na 6 minuten:
Even voor de goede orde, ik heb absoluut niets tegen homo's het gaat mij om het feit dat er op deze manier met 2 maten wordt gemeten!

Toegevoegd na 19 uur:
De antwoorden zijn best interessant.

Toch vreemd dat het niet wordt geaccepteerd dat hetero's seks hebben in een bos en dat het voor homo's (bijna) een hele normale zaak is...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
''afwerkplaats''.ik gruwel van dat woord.BAH
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry, ik kon even niet op een ander woord komen, iemand ideeën?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat let je? Het bos is groot genoeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, afwerkplaats is het juiste woord, ik gruwel er alleen van....

Het beste antwoord

Ik ben het met U eens dat het met 2 maten meten is. Echter neem ik aan dat het soort homo's dat gebruikt maakt van deze plaatsen erg houden van wisselende contacten en dus op die manier geholpen kunnen worden. Ik ben er van overtuigd dat veel hetero's (w.s. vooral mannen) dat ook wel zouden willen. Echter in onze maatschappij is het niet gebruikelijk dat vrouwen zich er makkelijk voor willen laten lenen (tenminste in het openbaar) dus is er te weinig vraag en hoeft zo'n zone voor hetero's ook niet gedoogd te worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Dat valt onder 'omgekeerde discriminatie', de enige discrimatie die hier als normaal wordt aanvaard.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moest eens weten hoeveel homo's er niet vooruit durven te komen dat ze homo zijn, voor familie en vrienden. Er zijn ook homo's die getrouwd zijn met een vrouw omdat ze het niet durven. En die mensen hebben ook hun behoeftes vandaar die plekken. Met twee maten meten slaat dus nergens op. Er is nog een lange weg te gaan voordat homofelie volledig geaccepteerd wordt.

Toegevoegd na 6 minuten:
homofilie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je niet uit de kast durft te komen, moeten er dan maar speciale kasten geplaatst worden. Ik zou zeggen: "Kom uit de kast!"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als homofilie ergens wordt geaccepteerd is het wel in Nederland, dus niet doen alsof ze het achtergestelde kindje zijn! Als je als homo bent getrouwd met een vrouw is het aan je zelf om daar voor uit te komen. Of zou het een beter idee zijn als je vrouw het zaad in je bilnaat ziet? Je moet dan we eerlijk genoeg zijn om er voor uit te komen want je bent niet de enige die er onder "lijdt".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist, Beemertje. Vroeger was 't wel anders, maar in deze tijd hoef je je niet meer te verstoppen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En hoe zit het dan met al die vrouwen die er misschien ook behoefte aan hebben? Het gaat immers altijd over mannen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als er vrouwen zijn die er behoefte aan hebben zouden ze daar ook naartoe mogen denk ik, vraag me alleen af of er veel vrouwen zullen komen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hadden jullie maar gelijk......
De rest van het KB is voor hetero's, lijkt me plaats genoeg toch! De kans dat er mensen zijn,die daar dan aanstoot aan nemen is natuurlijk wel levensgroot aanwezig. Je begint de vraag met "plaats",maar in je toelichting heb je het over afwerkplek,dan heb je het dus over prostituees?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als vrouwen net zo makkelijk over sex dachten als mannen, dan zouden er ongetwijfeld ook 'officiele' buitensexplaatsen voor hetero's komen. Maar vrouwen bieden zichzelf niet zo makkelijk aan voor sex, terwijl dat hier dus wel gebeurt door deze mannen.

Het gaat hier dus niet om een plek waar je 'stiekem met z'n tweetjes' buitensex hebt (dat doen koppels stiekem toch wel) maar waarbij gratis sex door en voor homosexuele mannen wordt aangeboden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is gewoon super-Nederlands om een minderheid voor te trekken t.o.v. de meerderheid om alle schijn van discriminatie op die manier de kop in te drukken, want dat zou landelijk veel meer reacties teweeg brengen.
Het maatschappelijke ongenoegen wat zo'n minderheid dagelijks meemaakt, wordt op die manier een beetje gecompenseerd en de meeste Nederlanders hebben daar geen problemen mee. Zo ruimdenkend zijn wij Nederlanders. Soms misschien ''te''. Ik ben daar nog niet helemaal uit met mezelf.
In de meeste andere landen moet je niet teveel afwijken van de norm, want dan heb je al een probleem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat die er doorgaans geen behoefte aan hebben.
En die paar die er wel behoefte aan hebben die doen het overal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
helemaal mee eens ik zou ook wel eens met mn partner lekker willen uhh...je weet wel hahha maar helaas als wij dat ergens in het bos stiekem doen dan krijgen we een bekeuring!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op het gevaar af weer een keer door een moderator geliquideerd te worden:
Als je perse wil kun je ook als hetero in het Kralingse Bos je gang gaan. In de praktijk is er geen discriminatie.

Toegevoegd na 2 minuten:
Binnen het aangewezen gebied.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar er is geen gebied voor hetero's, alleen voor homo's. Ik denk dat het redelijk opvalt als je daar met iemand van het andere geslacht bezig bent...
Hetero's hebben de hele wereld al! Er wordt niet vreemd aangekeken tussen hetero lebberaars op een bankje in het park of waar dan ook.
En wat dacht je van alle plekken waar de hoertjes op hun klanten staan te wachten?

Je zal mijn niet vinden in het Kralingse bos, ik gruwel van die plekken.
Maar mensen die dat graag willen en spannend vinden, moeten ook een plekkie hebben toch?
De hele wereld voor de hetero's, de homo's een hoekje in het Kralingse Bos.
Kom op, dat kan er toch wel af?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het bij een beetje zoenen blijft, zullen een hoop mensen daar geen probleem mee hebben. De plaats waar ik het over heb, beperkt zich niet alleen tot zoenen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee. De afwerkplekken waar de hoeren staan (vrouwelijke!) ook niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar daar wordt dan geen speciale plaats voor toegewezen....
hetero`s hoeven zich niet te verstoppen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vind eigenlijk dat ze het helemaal niet moeten doen,ik snap niet waarom daar een plek voor aangewezen moet worden....net wat je zegt ze willen toch hetzelfde gezien worden als een hetero???enne wil je het in de buitenlucht doen weet iedereen dat dat best stiekum mogelijk is...