Hoe vind ik een vermist persoon terug, waar ik de naam niet van weet, en ook geen foto van heb ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je weet wel in welke periode en onder welke omstandigheden je de betreffende persoon gekend hebt Dus die gegevens kun je gebruiken om een oproepje te plaatsen En er is tegenwoordig voor van alles en nog wat een Hyves dus misschien kun je daar gebruik van maken

Ligt eraan hoe noodzakelijk het is om iemand terug te vinden. Misschien zou je met een schets van die persoon een stuk verder komen.

Tja dat wordt wel heel moeilijk, weet je het geslacht nog wel? .... Probeer mensen op te sporen die die persoon ook hebben gekend (klasgenoten, buren, familie) of verenigingen waar die persoon heeft bij gezeten. Probeer zo een naam en liefst geboortedatum te weten te komen en ga van daaruit verder.

Lijkt me erg lastig. Waarom wil je hem/haar vinden? Je zou met de info die wel hebt naar een privé detective kunnen gaan. Misschien dat die je verder zou kunnen helpen.

Nou, éen aanknopingspunt heb je, nadat ik jouw reacties had gelezen. Leusden dus! En ook welke buslijn en dat na al die jaren onthouden. Dat is knap. Ik zou zeggen, ga een week lang met die bus heen en weer rijden, misschien is het raak op een dag.

Op www.marktplaats.nl kun je een 'gemiste kennismaking' advertentie plaatsen. Misschien dat. dat helpt? Succes ermee!

Bronnen:
www.marktplaats.nl

Als het om een vermist kind gaat, kun je ook altijd even een kijkje nemen op de onderstaande site van Amber alert:

Ik lees in de reacties dat de persoon die je zoekt waarschijnlijk uit Leusden kwam. Plaats een oproep in het lokale blaadje van Leusden (of de lokale blaadjes). Vaak worden die blaadjes best goed gelezen en er is zeker wel een kans dat iemand de beschrijving herkent. Het hoeft niet zijzelf te zijn, maar misschien herkennen vrienden, collega's of andere bekenden van haar de beschrijving. Uiteraard kun je de oproep verder uitbreiden naar bijvoorbeeld Hyves of andere digitale communicaties dier er tegenwoordig allemaal zijn.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100