Wat is de leukste tekst

die je ooit op een T-shirt hebt zien staan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

"There's no place like 127.0.0.1"

Geen tekst maar een plaatje van een bidsprinkhaan die niet aan het bidden was, maar zijn armen gekruisd had..

DIT IS EEN T-SHIRT

NEE.

voorzijde : het is geel en je kan er op staan? achterzijde: een kanarie !

I'am a girl with an expensive taste. Heb hem zelf elke zomer aan.

1912 Titanic swimteam

(een tekst die op z'n kop staat) 'als je dit kunt lezen zet mij dan terug op m'n kruk'

Niet op een t=shirt, maar op een badjas (heel lang geleden in een reclame van noodles): God's Gift to Women

Gelezen op een grijs t-shirt: "Oranje staat me niet"

Ha, die Edoderoo; "Ik kan best drinken zonder lol te hebben".

"Dazed and Confused" in letters waarop je je ogen niet scherp lijkt te kunnen in stellen.

I'm only here because my server is down Die vond ik wel grappig

Persoonlijk ben ik erg een voorstander van de volgende tekst: "i am not suffering from insanity i am enyoing every minute of it."

Ik dacht in eerste instantie ook aan de tekst op z'n kop over de barkruk (zie een eerdere post), maar ik ken ook nog een leuke andere: Op een geel shirt stond 'Mijn andere shirt is blauw', en op het blauwe shirt stond 'Mijn andere shirt is geel'

"The horrible truth behind whipped cream" stond onder een getekend plaatje van een koe die met een zweep wordt geslagen.

Gelezen op een t-shirt tijdens vakantie in Amerika: "I'm not as think as you drunk i am."

Op de voorkant; I used to be a schizofreen but now I'm ok. De achterkant: Me too

MAMMA in de GAMMA style

There are 11 kinds of people. Those who know binary, and those who don't.

Ik heb een t-shirt met een invaliden-symbool erop. Daaronder staat: "I'm only in it for the parking"

Here I am. What are you're other two wishes?

'I will take this off, if you ask me gentle' De drager was een zeeer dik persoon.

Non, je ne regrette rien in beperkte oplage van 69 stuks door SixtyNineOriginal (draag hem vaak en zeg tegen iedereen: het is echt waar!)

Bronnen:
http://www.sixtynineoriginal.com/2008/

Gedragen door een bomverkenner: Bomb squad. If you see me running, try to keep up!

The more U drink, The W.C.

Vriendinnetje van me had ooit eens een shirt aan dat naast leuk ook best confronterend was. (Bleek vooral toen we na een jaar of zes nog eens met elkaar op de tennisbaan stonden en ze hem weer aangetrokken had.) Vlak onder okselhoogte stond geschreven: "Geniet ervan zolang het duurt..." om op navelhoogte gevolgd te worden door: "... dalijk hangen ze hier."

I'm with stupid, of I'm with her -> Is al wat ouder, maar blijft grappig

meiden met een kont zoals mij, praten die met jongens met zo'n gezicht als die van jou!

Voorkant: Nietzsche: "God is dood." Achterkant: God: "Nietzsche is dood."

een t-shirt met het teken van Ferrari en daarboven in het groot ARIE; oftewel Arie Ferrari.