Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom nemen veel mensen die op hyves en Facebook zitten wildvreemde mensen aan?

wat is de meerwaarde hiervan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
519

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Sociale netwerksites zoals Hyves en Facebook kunnen heel veel meer waarde voor mensen hebben. Vooral die juist door angst hebben
En niet zo makkelijk contact durven teleggen ook juist op die mannier nieuwe mensen kunnen leren en anders in isolement raken .
En wat juist de laatste ziet dat men deze contacten ook door trekt naar dagelijks leven door ontmoeting en te organiseren met elkaar.
Plus nog dat niet beperkt meer hoeft te blijven tot je eigen leef omgeving tot over grenzen kan gaan met je contacten.
En ieder nieuwe mens die in je leven kan komen kan alleen maar een verrijking zijn nieuwe idee andere kijk op wereld krijgen nieuwe hobby's
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Zo hebben ze meer vrienden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze willen de meeste "vrienden".
Slaat nergens op, ik weet het.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
meer vrienden willen hebben
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Buiten dat het een aanname is, waar ik geen bewijs voor weet, is het zo dat er bij facebook een aantal spelllen zijn, waar je mensen in je spel moet toevoegen om bepaalde nivo's te bereiken. Zo worden onbekenden wel eens gevraag om jou te helpen bij het bereiken bij het volgende nivo, omdat ze zelf ook dat spel spelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ik in mijn omgeving meemaak is dat er vrienden aangenomen worden om zo meer boerderij vrienden te creëren met het spel Happy Harvest.

Deze "vrienden" spelen dus allemaal dit spel, en creëren zo dus meer mogelijkheden voor hun zelf. (En voor anderen.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ik heb ong 4 mensen toegevoed die ik niet ken. Er zijn mensen die dat doen om extra vrienden te hebben die zien het als een wedstrijd, maar ik zoek mensen vooral op in mijn woonplaats van mijn woonomgeving het liefst iemand die een vriend/vriendin van mij kent want zo maak je ook wel vrienden. Maar je moet goed oppassen wat ik ook zkr doe. Ik ben een hyver, Facebook vind ik niks
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik voeg wel eens wildvreemde mensen toe maar over het algemeen ligt er dan toch ergens een connectie. In mijn geval is het in de muziek en daarnaast zijn er vaak gemeenschappelijke vrienden. Als ik dat nooit gedaan had...... dan waren er heel veel plekken in de wereld die ik nooit gezien zou hebben....

Toegevoegd na 1 minuut:
En het waarom... ik vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen ook buiten ons eigen kikkerlandje.

Misschien kan je de vraag ook omdraaien... waarom zou je het niet doen? Je moet natuurlijk wel opletten dat je niet je hele hebben en houden incl. pincode op je profiel zet...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ze willen laten zien dat ze veel vrienden hebben
" kijk ik heb 700 vrienden, veel hé..." (en als je veel vrienden hebt wat dan?)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan hebben ze meer vrienden en lijken ze populairder,
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reclamedoeleinden in het geval van artiesten/bedrijven? Of men verlangt naar een groter publiek?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding