Zou jij omdraaien?

http://www.nu.nl/algemeen/2076221/verkeer-naar-efteling-muurvast.html

Toegevoegd na 11 minuten:
Maar wat als je enthousiaste kinderen op de achterbank hebt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja maar als je kinderen hebt, heb je die keus niet.

Het beste antwoord

Absoluut. Mijn kinderen zijn 9, 12, 12, en 14. Die begrijpen dat heel goed. Ik beloof ze een andere keer en ze kunnen die teleurstelling best verwerken. Is ook goed voor ze om af en toe met een teleurstelling om te leren gaan. Daar worden ze alleen maar makkelijkere mensen van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ja, al ga ik nooit naar de Efteling op 'druke dagen', omdat je in t park dan ook alleen aan t wachten bent.

Toegevoegd na 39 minuten:
Misschien juist wel als je kinderen op de achterbank heb zitten, maar dan niet naar huis maar naar iets anders. Anders heb je bij elke rij(voor een attractie) van die jengelende kinderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Absoluut! En als je ooit binnenkomt dan begint de ellende pas goed.
Plaatje bij antwoord
14 jaar geleden
Ik zou nooit op zo'n drukke dag gaan (laatste dag schoolvakantie).
Mocht ik mij vergissen in de datum dan zou ik zeker omkeren.
Niet zozeer om naar huis te gaan, maar om een andere attraktie te bezoek, anders heb ik ruzie met 'die twee op de achterbank'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja. Dit is namelijk een goede indicatie van wat je binnen voor de attracties te wachten staat. Ik ben wel eens tevergeefs langs een pretpark (of ik geloof dat het de Apenheul was) gereden dat er zo'n rij stond ; da's gewoon een kwestie van even de planning omgooien en er op een andere manier een leukere dag van maken. En dan gewoon later nog maar eens proberen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeker weten, zonde van je geld om eerst de halve in de file te staan. Daarna misschien 2 a 3 attracties te kunnen doen. Om dan terug naar huis weer uren vast te staan.
Moet er niet aan denken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wachten is zinloos dus ja ik keer om
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik "moet" straks mee naar Ikea. Als daar ook een file staat draaien we om.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
keren zou ik zeggen. rij wel naar six flags, en is het daar net zo een chaos besluit ik morgen te gaan (maandag) dan is iedereen weer aan het werk ect.