Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wie vindt het leuk om door een google streetview auto te worden fotografeerd?

Velen vinden het naar om door googlestreetvieuw te worden gefotografeerd.Waarom eigenlijkals je in een voetbal stadion zit kan je ook op tv komen.Ik vond het leuk toen ik in Mookhoek(ZH) een streetvieuw auto tegen kwam en ging er zelfs achteraan.Heb er niks op tegen dat ik vereeuwigd ben, het was ook gewoon in de polder.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
853

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Ik zou er ook geen problemen mee hebben, maar dat is de boeren nuchterheid denk;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja ''booooeeee'''' -1... is het antwoord op de vraag of niet???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb de -1 even gecompenseerd. De vraag was: 'Wie vindt...?' Antwoord: 'Jij.' Dus waardevol.
Ik heb er niets op tegen, je wordt toch redelijk onherkenbaar gemaakt. Ik sta er waarschijnlijk zelfs al op, maar daar moet ik nog achter komen. Ik vraag me af hoe lang het nog gaat duren voordat streetview in Den Haag is...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou ik heb niets op tegen als een auto langs zou rijden van streetview maar het scheelt wel of je net als ik niet in de stad woont (Klein Dorp bij Eindhoven) of dat je in Amsterdam woont en die camera recht in je flat filmt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik natuurlijk alle mensen kunnen je dan zien XD
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik snap de lol niet. Ze maken je onherkenbaar. Niemand kan zien dat jij het bent. Wat heb je er dan aan?
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Leuk voor de kleinkinderen !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik sta erop en vindt dat wel leuk...

Toegevoegd na 1 minuut:
in de auto, met herkenbaar nummer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Wacht maar, dat nummer verdwijnt vanzelf.
Ze zijn heftig aan het scannen naar herkenbare nummerplaten en gezichten.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding