wie vindt het leuk om door een google streetview auto te worden fotografeerd?

Velen vinden het naar om door googlestreetvieuw te worden gefotografeerd.Waarom eigenlijkals je in een voetbal stadion zit kan je ook op tv komen.Ik vond het leuk toen ik in Mookhoek(ZH) een streetvieuw auto tegen kwam en ging er zelfs achteraan.Heb er niks op tegen dat ik vereeuwigd ben, het was ook gewoon in de polder.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik zou er ook geen problemen mee hebben, maar dat is de boeren nuchterheid denk;)

ik

Ik heb er niets op tegen, je wordt toch redelijk onherkenbaar gemaakt. Ik sta er waarschijnlijk zelfs al op, maar daar moet ik nog achter komen. Ik vraag me af hoe lang het nog gaat duren voordat streetview in Den Haag is...

Nou ik heb niets op tegen als een auto langs zou rijden van streetview maar het scheelt wel of je net als ik niet in de stad woont (Klein Dorp bij Eindhoven) of dat je in Amsterdam woont en die camera recht in je flat filmt.

ik natuurlijk alle mensen kunnen je dan zien XD

Ik snap de lol niet. Ze maken je onherkenbaar. Niemand kan zien dat jij het bent. Wat heb je er dan aan?

Bronnen:
http://webwereld.nl/nieuws/63592/google-ve...

Leuk voor de kleinkinderen !

ik sta erop en vindt dat wel leuk... Toegevoegd na 1 minuut: in de auto, met herkenbaar nummer.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100