Wat was het effect van Mobistar actie door Basta?

Het was een briljante actie die Your vh Hek overtrof: http://www.youtube.com/watch?v=IwHPopKEESQ

Mijn vraag is: heeft het iets veranderd aan de bedrijfsvoering bij Mobistar? Zijn er reacties vanuit het management gekomen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Er zou volgnes de media wel degelijk gevolg van zijn. De actie van Basta! viel samen met de 'neem eens op' actie van Radio 1. Beiden hadden eigenlijk tot doel om de wachttijden in callcenters & helpdesks te verkorten, nu moet je soms heel lang wachten en wordt je voortdurend doorgeschakeld. Dit willen ze veranderen. Volgens de media en onderandere Mobistar zijn de callcenters en helpdesks nu beter georganiseerd. Men zou nu steeds bij een centraal onthaal uitkomen en vervolgens doorgestuurd worden, onmiddellijk tot bij de juiste persoon. Vele bedrijven, waaronder Mobistar, hebben een intentieverklaring ondertekend (niet in samenwerking met Basta!) waarin ze beloven de wachttijden en andere storende zaken aan callcenters op te lossen. Volgens enkele klanten zou er echter nog maar weinig veranderd zijn. Groeten, JJanom

Bronnen:
www.radio1.be

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100