Komt het in Nederland ook voor dat iemands identiteit wordt gestolen?

En hoe komt dat dan weer goed?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Of wat denk je van een ex-partner die aan de haal gaat met je gegevens? Ik heb dat gehad en dankzij hem heb ik schulden met BKR melding. Ik heb van alles gedaan om eraf te komen, maar dat lukt echt niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Diefstal (of misbruik) van iemands identiteit komt tamelijk veel voor.
Meestal komt het wel goed, maar je kunt er een hoop problemen mee hebben.
Denk bv aan iemand die met jouw sofinr. aan het werk gaat. Of een abonnement afsluit met jouw paspoort.
En dat zijn nog maar de simpele vormen.