Bestaan er in Nederland ook van die 'child beauty pageants?

Filmpje: zie 4:33

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Kimath
12 jaar geleden
wat een vreselijk verwend kind is dat trouwens.
Amadea
12 jaar geleden
Ik hoop 't alsjeblieft van niet. Dat zijn niet gezonde ouders, die vinden dat hun kind daaraan mee moet doen. Er was laatst zelfs een filmpje van een Amerikaanse moeder die haar 7-jarige dochter met botox inspuit....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja verschrikkelijk he! Ik heb dat ook gezien.
De link: http://www.youtube.com/watch?v=auzvSkIk7xg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag me af hoe die kinderen er 40 jaar later uitzien...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vaak zijn die moeders ook kind-modellen geweest!
Zoek op youtube maar eens naar 'toddlers and tiaras'!
Kimath
12 jaar geleden
dat met die botox bleek volgens mij nep te zijn, maar het is inderdaad vreselijk hoe die kinderen opgedirkt worden. En ze krijgen op die leeftijd al erg last van een slecht zelfbeeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zegt niks over de kinderen beeootje, alleen iets over de ouders en dan met name de moeders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het één keer gezien op t.v. en vond het walgelijk.
Ik ergerde me kapot aan de ouders en aan de kinderen,bah wat een verwende nesten zijn dat zeg. Ik ben blij dat dit niet in Nederland bestaat voor zover ik weet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zijn rotverwend, inderdaad Maria16, maar daar kunnen die kindjes niets aan doen. Ze kennen niets anders en hebben nooit gewoon kind mogen zijn. Hoe verwend ze ook zijn, ik vind het zielig voor hen en misdadig van die moeders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet het Siska,deze verwende kindjes krijgen het later heel erg zwaar als de echte wereld om de hoek komt kijken.

Het beste antwoord

Nee, in Nederland en België bestaat zoiets niet. Gelukkig maar, want soms grenst het aan kindermishandeling, vind ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik weet niet of et gepast is wat ik nu ga zeggen, et is niet beledigend bedoelt ofzo,, maar ik zat dat filmpje zo is te bekijken,, maar ik snap niet dat mensen er nog raar van staan te kijken dat pedofielen zich vergrijpen.
ik zie soms ook meiden lopen waarvan ik denk : wauw das een lekkerding,, schijnt ze 12 a 13 jaar oud te zijn..
en ik moet je eerlijk zeggen ik voel niks voor jonge meisjes, maar soms kan je gewoon niet meer inschatten of ze nou 16+ zijn of net aan 13 .