Wat kun je doen als je kaartjes hebt gekocht voor een concert en je ze zijn kwijtgeraakt ?

Mijn ouders hebben hele dure kaartjes voor een concert van Andre Rieu in de Arena op 29 sept. maar ze zijn zoekgeraakt.
Is er nog een mogelijkheid dat ze toch nog aanwezig kunnen zijn ?

Toegevoegd na 53 seconden:
-je

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Gewoon de organisatie bellen of emailen en het verhaal vertellen. Dan worden de vermiste kaarten ongeldig gemaakt en dan krijg je nieuwe thuis. (je zult wel verzendkosten moeten betalen).

Dit kan alleen wanneer je de vermiste kaarten thuis gestuurd hebt gekregen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als ze nog aanwezig zijn is dit waarschijnlijk in de handen van de "eerlijke" vinder. Concert kaartjes worden bij aankoop niet op naam geregistreerd. Je kan hooguit hopen dat de vinder de kaartjes als gevonden inlevert bij bijvoorbeeld een politiebureau. Je zal dan wel zelf moeten informeren of deze zijn afgegeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het beste kunnen ze contact opnemen met de organisatie van het concert. Belangrijk is wel dat ze de nummers van de kaartjes hebben, maar dit staat wel op het leveringsformulier. Bij het naar binnen gaan voor het concert worden alle kaartjes gescand. Als er niemand komt met de betreffende nummers kunnen ze waarschijnlijk, zij het wat later, toch nog naar binnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet of ze een leveringsformulier hebben. Ze zijn besteld via internet.
Maar ze zouden misschien een bevestigingsmailtje kunnen hebben ontvangen. Daar had ik nog niet aan gedacht. bedankt voor de tip
Hoe zijn de kaarten gekocht dus bij wie? Is dit via een ticketservice of via een touringcar bedrijf die gelijk het vervoer en/of verblijf regelt? Als dat zo is moet e.e.a. geregistreerd staan en dan ook op de naam van de besteller en de zitplaats. Dan is er dus ook bewijs van aanschaf en heb je meer kans dat je ouders toegelaten worden als de nummers bekent zijn er komt niemand opdagen voor die plaatsen. Anders een oproep plaatsen in de plaatselijke krant, de regionale radio inschakelen om te kijken of er een eerlijke vinder is.
Succes
P