Hoe maak ik het snelst vrienden op de camping?

Ik ga binnenkort op vakantie en heb 2 broertjes. Ik wil graag een vriendin of een leuk groepje maar ik stap niet zo makkelijk op andere kinderen af. Hoe maak ik het makkelijkst vrienden op een camping?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.7K

Antwoorden (6)

Meedoen met de groepsactiviteiten. Op elke camping worden die wel aangeboden. Zo kom je snel in contact met andere mensen.

Toegevoegd na 47 seconden:
Vaak is er ook wel een sportveldje of zwembad, ga daar regelmatig heen en neem iets mee dat voor 2 of meer mensen is, zoals een bal. je vind snel genoeg iemand die mee wil spelen met een spel.
12 jaar geleden
Bij pingpong tafels komen altijd veel mensen, daat vind je sowieso leuke mensen
Verder bij het zwembad, het voetbalpleintje, of een leuke activiteit op die camping
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaa die zijn er meestal
Daar zijn veel mensen en is het alrij gezellig ;)
Kimath
12 jaar geleden
Pingpong op de camping is leuk! Wij deden altijd 'rond de tafel'. Met een hele groep, en dan balletje slaan en dan doorlopen. Als je mist ben je af en moet je uit de rij, op een gegeven moment moet je echt rennen om op tijd aan de andere kant te zijn :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha jaaa!
Pingpongen op camping is altijd leuk ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal zijn er mensen van elke leeftijd hoor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij kwam toch nooit op campings?
Nou ik wel, en ik spreek uit ervaring Ze komen er van alle leeftijden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet iedereen doet mee, veel zitten er ook gewoon om heen beetje te chille enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou op de campings waar ii sta is t wel altijd druk ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben het helemaal met je eens, Liinde! Bij de ping-pongtafels staan altijd veel kinderen, jongeren en volwassenen! +je
Het makkelijkst is altijd gwn de eerste dag de camping rondlopen en kijken waar de nederlanders en waar de leeftijdsgenoten zitten en dan zomaar op een avond aan iedereen vragen of ze aan een voetbaltoernooitje willen meedoen. Uiteraard moet je dan niet te laat komen (heb ik onlangs zelf gehad xD.) Maar je kan natuurlijk ook naar het zwembad gaan en zomaar met iemand gaan praten of iemand een compliment geven als ie iets cools deed op de glijbaan en dan gaan proberen het na te doen. Er zijn zoooooooveel ude trucjes die je kan gebruiken om zo snel mogelijk vrienden te maken! Het handigste is om gewoon jezelf te blijven en een gesprekje aan te knopen, daar maak je de meeste vrienden mee, met een beetje geluk horen de mensen al bij een groepje en word je daarin meteen geaccepteerd.

Heel veel plezier op vakantie!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het enige wat je moet doen, is jezelf zijn en gewoon erop af stappen en vragen of je ergens aan mee mag doen. De meeste jongeren op vakantie zoeken ook vrienden. En zodra die eerste stap is gezet, gaat alles steeds makkelijker.

Een leuke vakantie!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet een volleybal netje op als dat toegestaan is op de camping en vraag of ze een potje willen meedoen. Net na etenstijd is een goede tijd, dan is meestal iedereen aanwezig bij hun tent/veldje en is het meestal DE tijd voor teamespelletjes doen (is mijn ervaring op de camping)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een paar kinderen ziet zeg je "Hoi, zijn jullie hier allang en is het hier leuk?" Dan heb je zo een gesprek en even later gaan jullie samen spelen. Fijne vakantie hoor!