Als een buitenaardse beschaving op een planeet onze televisie uitzendingen zou kunnen zien , wat zouden ze dan van ons denken?

Buiten ons zonnestelsel. Puur uit interesse vraag ik dit want ik ben het boek "Contact " van Carl Sagan aan het lezen waar dit echt gebeurt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Waarschijnlijk denken ze afhankelijk van hun eigen "beschavingsgraad", waar zijn die wezens in godsnaam mee bezig:
Ze rijden in lange collonnes van A naar B, verblijven daar een aantal uren in een pand en vertrekken dan weer voor de omgekeerde route......heeeel raar!
Verder weten die wezens kennelijk dat ze hun planeet bevuilen tot de planeet stuk gaat, maar toch gaan ze door....waarom doen ze dat......heeeeel raar!
Ook zijn er plekken op de planeet waar heel veel mensen tegelijk dood gaan van honger, toch weten ze geen goede manier om daarop in te grijpen.....heeeeel raar!

En zo zullen ze nog even doorgaan en vervolgens zullen ze besluiten voorlopig geen kontakt met ons te zoeken totdat we beter weten......en dat is niet zo..............
heeeeeeeeel raar............
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooie spiegel die je ons voorhoudt. +1

Andere antwoorden (9)

rare lui die aardlingen

moet je ze nu zien achter hun apparaatjes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze zien toch de uitzendingen, niet de mensen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in de uitzendingen lopen toch ook mensen rond?
't is te hopen, dant ze dan niet na middernacht gaan zappen, want dan weet ik helemáál zeker dat ze ons overslaan voor nader onderzoek....."beam me up, scottie - no intelligent life down there....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ding is antiek
Laat maar ze weten niet beter
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is een onmogelijke vraag.
Je weet niet eens wat je buurman denkt als ie televisie kijkt, laat staan wat aliens denken als ze dat doen.
Plaatje bij antwoord
14 jaar geleden
Dan zouden ze denken :
Wat goed dat wij daar niet "leven".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zouden ze denken dat hier maar een paar mensen wonen, want elke avond zie je dezelfde gezichten op tv: Carlo & Irene, Joling, Brard...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie +1
Hmm, lekkere hapjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hetzelfde als wat ik denk als ik uit de bossen, bergen of woestijn weer in de bewoonde wereld kom en een TV zie: pfffffffffffffffffffffffffffffff.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aangezien wij tegenwoordig zoveel reality-tv hebben stel ik me voor dat ze zo snel mogelijk rechtsomkeert maken en naar een hogere beschaving gaanzoeken.