Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als een buitenaardse beschaving op een planeet onze televisie uitzendingen zou kunnen zien , wat zouden ze dan van ons denken?

Buiten ons zonnestelsel. Puur uit interesse vraag ik dit want ik ben het boek "Contact " van Carl Sagan aan het lezen waar dit echt gebeurt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
695

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Waarschijnlijk denken ze afhankelijk van hun eigen "beschavingsgraad", waar zijn die wezens in godsnaam mee bezig:
Ze rijden in lange collonnes van A naar B, verblijven daar een aantal uren in een pand en vertrekken dan weer voor de omgekeerde route......heeeel raar!
Verder weten die wezens kennelijk dat ze hun planeet bevuilen tot de planeet stuk gaat, maar toch gaan ze door....waarom doen ze dat......heeeeel raar!
Ook zijn er plekken op de planeet waar heel veel mensen tegelijk dood gaan van honger, toch weten ze geen goede manier om daarop in te grijpen.....heeeeel raar!

En zo zullen ze nog even doorgaan en vervolgens zullen ze besluiten voorlopig geen kontakt met ons te zoeken totdat we beter weten......en dat is niet zo..............
heeeeeeeeel raar............
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooie spiegel die je ons voorhoudt. +1

Andere antwoorden (9)

rare lui die aardlingen

moet je ze nu zien achter hun apparaatjes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze zien toch de uitzendingen, niet de mensen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in de uitzendingen lopen toch ook mensen rond?
't is te hopen, dant ze dan niet na middernacht gaan zappen, want dan weet ik helemáál zeker dat ze ons overslaan voor nader onderzoek....."beam me up, scottie - no intelligent life down there....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ding is antiek
Laat maar ze weten niet beter
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is een onmogelijke vraag.
Je weet niet eens wat je buurman denkt als ie televisie kijkt, laat staan wat aliens denken als ze dat doen.
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
14 jaar geleden
Dan zouden ze denken :
Wat goed dat wij daar niet "leven".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zouden ze denken dat hier maar een paar mensen wonen, want elke avond zie je dezelfde gezichten op tv: Carlo & Irene, Joling, Brard...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie +1
Hmm, lekkere hapjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hetzelfde als wat ik denk als ik uit de bossen, bergen of woestijn weer in de bewoonde wereld kom en een TV zie: pfffffffffffffffffffffffffffffff.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aangezien wij tegenwoordig zoveel reality-tv hebben stel ik me voor dat ze zo snel mogelijk rechtsomkeert maken en naar een hogere beschaving gaanzoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding