Welke consequenties zijn er als je betrapt wordt met vrijen in de toilet van een vliegtuig?

Ik zie het heel vaak in films gebeuren maar ik vraag me af wat er kan gebeuren als ze ook betrapt worden. Word je het vliegtuig uit gezet of krijg je alleen een waarschuwing? Of krijg je ook een boete? Het lijkt me sterk dat je het vliegtuig uit wordt gezet om die reden, maar misschien heb ik het mis?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
22.5K

Antwoorden (7)

Er gebeurt niets. Je staat alleen voor schut.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar openbaar vrijen mag niet. Het valt in principe onder dezelfde categorie, neem ik aan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is alleen niet openbaar, maar ik neem aan dat het ook inderdaad in het regelement van de vliegmaatschappij als niet toegestaan staat aangemerkt ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is in een afgesloten ruimte, dus niet openbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En in een openbaar toilet dan?
uit het vliegtuig gezet worden wordt knap lastig, wel kunnen ze je de toegang ontzeggen op de terug weg denk ik, verder echt geen idee of ervaring
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij staat er op geen enkel toilet expliciet aan gegeven dat seks er verboden is. Degene die de deur, die jij vergeten bent af te sluiten zal zeggen: Oh, pardon en je kunt verder rustig je gang gaan.
Hoewel ik denk,dat dat niet meer zal lukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, leuke redenering, maar het lijkt mij niet dat op elke deur staat aangegeven wat erachter allemaal verboden is. Op de deur van de boekenwinkel staat toch ook niet dat je er geen seks mag hebben?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een boekenwinkel is een openbare ruimte, dat is een afgesloten toilet beslist niet. Dan had men er geen slot op aangebracht.
Ook op seksueel gebied kan men (zeer) hoge nood hebben.
Passagiers dienen zich te onthouden van gedrag waar, naar redelijk oordeel van de Vervoerder, andere passagiers mogelijk aanstoot aan kunnen nemen.

(artikel XI van de KLM)
Sex in het toilet valt hieronder. De sanctie is, denk ik, weigering op een vervolgvlucht (van de KLM).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tenminste iemand die het gaat opzoeken in plaats van alleen maar wat te denken. +
In de winkels van (wo)men at work hangen bordjes in de kleedruimtes met: verboden seks te hebben! Haha... Maar in een vliegtuig heb ik dat nooit gezien ;) trouwens..het is wel strafbaar om seks te hebben in openbare ruimtes, dit valt hier ook onder...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een toilet is een openbare ruimte ??????
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja een Openbaar toilet, waar iedereen gebruik van mag maken
Toiletten zijn openbare plaatsen, daar mag je de liefde niet bedrijven met iemand.
Ik veronderstel dat er klacht kan ingedient worden voor openbare zedenschennis.
Andere consequenties zoals eventuele sancties zeker zeker niet uit te sluiten.

Het is slim van je om op het voorhand de mogelijke consequenties op te zoeken...! ;-)

Groetjes,
Helena Karafotis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn geen consequenties als je de deur maar gesloten houdt:

"There is nothing in transport law governing the matter of having sex on public transport."
12 jaar geleden
LeonardN
een maand geleden
-min
Legaliteit is niet de enige consequentie.
Het is niet illegaal om een winkel in te gaan met een ijsje. Ook als er een bord staat dat dat niet de bedoeling is is het nog niet illegaal.
De uitbater kan je wel eruit sturen.
Dat is ook een consequentie. (en dat was de vraag)
De politie kan je geen boete geven voor het eten van een ijsje in de zaak. Maar zal wel de wens van de uitbater dat jij niet meer welkom bent handhaven.