Is het echt waar dat als je een man ophangt hij klaarkomt wanneer hij sterft?

Weet jij het antwoord?

/2500

Er zit denk ik wel een bron van waarheid in. Er bestaat ook zoiets als wurgseks. Erotische wurging is reeds eeuwen oud en heeft waarschijnlijk zijn oorsprong in de observatie dat opgehangen mannen bij het sterven een (doods)erectie kregen (angellust) en zelfs leken te ejaculeren. Omdat men niet besefte dat dit niets met erotische opwinding te maken had maar met druk op de ruggengraat en spierverslapping, begon men met verstikking te experimenteren, en het zelfs aan te bevelen als medicijn tegen impotentie. Deze manier van bedrijving van seks kan gevaarlijk zijn. Het precieze aantal doden naar aanleiding van wurgseks is onbekend.

Nee. Want voordat hij ook maar kan beginnen met klaarkomen is hij al dood. Beetje logisch nadenken...

Larie, de man van mijn vroegere huisbazin heeft zich verhangen, geloof me van klaarkomen was er geen sprake. Soms bijten die wel hun tong af of slikken hem in. Zelf ben ik van de verstikkingsdood door een stuk stoofvlees gered, dat wil je niet meemaken. Wurgsex is hier niet mee te vergelijken. Dat vergt techniek en oefening...

Naast wat er al geschreven is over wurgsex het volgende, Het speelt een rol of men via een val opgehangen wordt (nek wordt gebroken en de hoge drarslaesie verlamt het lichaam, of dat met "langzaam opgehangen wordt (verstikkingsdood) Bij dat laatste gebeurt wat andere antwoorden ook aangeven, de doodsstrijd veroorzaakt tal van lichamelijke reacties. Wurgsex is sowieso heel gevaarlijk, de hoge druk in de bloedvaten in het hoofd kunnen oa. hersenbloedingen veroorzaakt worden , ook als men niet wurgt tot bewusteloosheid. Absoluut NIET uitproberen dus! Er moet trouwens onderscheid gemaakt worden tussen een zuiver fysiologische reactie op verhanging of andere langzame dood veroorzakende processen en lustgevoel. Als er dus al sprake is van ejaculatie , zal de persoon in kwestie zeker geen orgasme hebben, welk laatste gevoel het beleven van klaarkomen veroorzaakt en het ejaculeren niet. Immers een natte droom of ochtenderectie worden ook beleefd zonder lustgevoel, tenzij de natte droom een gevolg van erotische droombeleving was. dat blijkt niet altijd zo te zijn. Niets is spottend of beledigend bedoeld.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100