Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (7)

Ja. Amalia wel in ieder geval.

,,Amalia is een vrolijke meid die erg van paardrijden, hockey en als prinses verkleden houdt.''
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Raar eigenlijk ;-)
Het zijn 3 normale meisjes en die hebben net zoals alle andere normale meisjes iets met sprookjes en prinsessen.
Elk normaal gezond kind verkleedt zich graag en zij zullen net zo spelen als andere kinderen. Het is dus niet ondenkbaar dat ze zich ook graag als prinsesjes verkleden. Ze krijgen gelukkig net zo'n opvoeding als de andere kinderen op hun school,anders zouden ze er buiten vallen.
(Lees meer...)
amc
12 jaar geleden
Vast wel, want wie wil zich nu als assepoes verkleden.En een sprookjesprinses is een heel andere dan iemand die Amalia Alexia of Ariane heet
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Ik kan het nu niet terugvinden, maar ik heb ooit 'ergens' gelezen dat prinses Amalia later als ze groot is prinses wil worden. Als dit klopt, dan lijkt het me niet onwaarschijnlijk als ze zich ook eens verkleedt. Hoop toch nog de bron te kunnen vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ooh dat is schattig, als prinses zijnde later prinses willen worden!!!!
Ha, die Gast67955;

Sterker nog; dat doen ze elke dag en meestal onbewust.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pas vroeg mijn kleindochter of ik nog prinsessennamen wist. Ze tekende prinsessen en zette hun naam erbij. Sneeuwwitje en dat soort figuren.
Ik noemde Amalia & haar zusjes.
" Neeeee " zei ze toen, " die zijn niet echt! Ik bedoel echte prinsessen uit sprookjes!"
Wat heeft ze toch gelijk. Echte prinsessen bestaan alleen in sprookjes..
Als de dochtertjes van Maxima op dezelfde manier denken (wat ik niet uitsluit, want het lijken me tamelijk normale kinderen) verkleden ze zich ook vast wel als Ariel, Sneeuwwitje doornroosje en de andere sprookjesprinsessen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb in ieder geval weleens gehoord dat volgens mij Amalia eens gezegd moet hebben: Ik wil graag een prinses zijn.
Ze zijn het wel, maar beseffen dit misschien niet helemaal. Een prinses is in hun optiek misschien gewoon echt iets van Disney.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding