Als huisje, boompje, beestje "het gewone burgerleven" betekent, wat zijn de andere opties dan om te leven?

Hoe leef je als je geen "huisje, boompje, beestje"- leventje hebt. Wat zijn alle andere manieren dan het gewone burgerleven te leven?

Weet jij het antwoord?

/2500

Sex, drugs and rock 'n roll?

Leven zonder huis, tuin en huisdier. Een zwerversbestaan dus.

Rich and Famous Glitter and Glamour chique de Frique Toegevoegd na 21 minuten: Hiermee bedoel ik het luxe luizen leven, dus niet het normale burgersbestaan, maar voor de mensen van adel, koninklijk huis, of gewoon mensen met erg veel geld..

Reizen, geld verdienen en verder reizen.

Tentje, Bloempje, Vrouwtje? hahaha Er zijn mogelijkheden bij de vleet. Onder andere: Gewoon een vrij leven volgens je eigen ritme je eigen behoeften en dus vooral volgens je eigen Goed-Gevoel-Signaal. Dit vertaalt zich voor elk van ons in een ander soort Realiteit want ieder heeft een eigen Bio-ritme en de daaraan verbonden intuïtie dus dat moet jij voor jezelf bepalen want er is niemand die het zo goed weet voor onszelf dan... Wijzelf, toch?

Onderstaande levenswijzen zijn enigszins te combineren met een huisje-boompje-beestje leven, al zijn de meeste volgers het grootste deel van hun huisje-boompje-beestje-tijd platzak. FIAWOL (Fandom Is A Way Of Life, van conventie naar conventie leven en tussendoor alles lezen en kijken wat los en vast zit op het gebied van, euh, je hobby). Festival-groupies (lopen alle openlucht popfestivals af die er zijn, zijn te herkennen aan hele bossen festivalbandjes om hun armen) 'Je wil niet weten hoe ik er in het weekend uit zie' (door de weeks brave burger, in het weekend LARP'en, Gothic fairs bezoeken in volledige outfit, historische veldslagen naspelen of aan cosplay doen).

Een commune misschien?

Ik denk dat het kiezen van een levensstijl kortzichtig en eenvoudig is. De creatie van een individuele authentieke levensstijl kan alleen met passie, reflectie en doorzettingsvermogen tot stand komen.

Ha, die Hallo5; Bij mij is het met 'kadootje, bootje, Pietje' iets heel anders, maar dat begint na een paar honderd jaar soms ook aardig de strot uit te hangen, hoor....

bankje voor de albert heijn, onkruid tussen de tegels, blikje zwerverspils.

Dat word in deze documentaire verteld.

Bronnen:
http://www.youtube.com/watch?v=4Z9WVZddH9w

Lekker vrijgezel blijven, latten je eigen leven leiden.

Live your life

het kloosterleven, zwerversbestaan(is al genoemd) kluizenaarsleven, Konings/keizers leven en zo zijn er nog wel meer te verzinnen

boomhut, vleesetende plant, buitenaards wezentje? Maar serieus: Ik denk dat hier een ruig, niet- gesetteld leven mee bedoeld wordt. Niet in een netjes huisje, met een tuintje en een huisdier.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100