ik ben in de 5 de klas havo ,met het profiel cultuur en maatschapij...wat kan ik met mijn havo diploma studeren,ik heb geen wisk en geen eco&mo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had je daar niet eerder aan moeten denken?
Kimath
12 jaar geleden
Vraag dit aan je mentor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of decaan.

Antwoorden (4)

Maatschappelijk werk & Dienstverlening
Sociaal Pedagogische Hulpverlening
PABO (geloof ik)
Andere docentenopleidingen (niet wiskunde, eco, m&o of een ander vak dat je niet hebt natuurlijk!)
En veel andere opleidingen in deze richtingen. Op veel sites van scholen kun je je profiel en niveau selecteren en krijg je een overzicht van mogelijke opleidingen. Ik ken het probleem! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken iemand die met hetzelfde profiel Pedagogiek is gaan studeren en ze is heel blij dat ze deze keuze heeft gemaakt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Sorry,zij had ook geen Wiskunde en Economie/MO in haar pakket want ze heeft dyscalculie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle studies die iets met communicatie te maken hebben, je kunt kunt de kunst kant op, leraren opleiding van één van je vakken, hbo recht, psychologie of de pabo. Zat keuze dus! Je zou eigenlijk gewoon een grote hogeschool moeten bellen, die verschillende richtingen heeft. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een dergelijk pretpakket wordt het wel moeilijk. Ik ben bang dat de overheid (potentiele werkgever van maatschappelijk werkers) ook in die banen gaat schrappen. Als je jezelf en de maatschappij een dienst wilt bezorgen, kijk dan eens in welk vak wel werk te vinden is. Misschien HBO rechten, ouderenverzorging etc.