Nee, criminaliteit is extreem toegenomen. vooral onder allochtonen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Het is het onderwerp van gesprek. Het verschil tussen linkse en rechtse gedachten zal altijd blijven en dus durf ik te zeggen dat dit een subjectieve vraag is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee. Zij is een illusie. Een non existent spinsel uit de krochten van de rode kerkers.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja, ik kan heerlijk genieten van Turks, Marokkaans, Grieks en Italiaans eten. Het verruimd je blik.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, Nederlanders en hun cultuur worden steeds beter ondermijnd door immigranten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als de Wilders-'antwoorden' ons Nederlandse denkniveau weergeeft, dan kunnen we van multicultuur alleen maar beter worden. Liever Turks dan Paaps (Rooms) was vroeger een uitspraak. Actuele uitspraak: Liever Turks dan Limburgs. Laat dat blondje naar zijn gebied vertrekken en we verklaren ons onafhankelijk van Limburg. Voorwaar een Wilderiaanse oplossing, van een hem bekend kaliber.