Hoeveel mensen wonen in een koophuis?

Niet huizenbezitters maar echt bewoners. Ik kan dit niet vinden en heb dit nodig voor onderzoek. Kan iemand aub ook een bron vermelden aub

12 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

3 968 626. Het cijfer dat het cbs geeft over hoeveel koopwoningen er zijn. moet je alleen nog even zoeken naar het gemiddeld bewoners per huis en dat vermenigvuldigen met bovenstaand getal. Dan krijg je een heel goed beeld van de werkelijkheid. Koste mij 1 minuut om dat getal te vinden moet jou ook wel lukken toch ;)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor dit soort vragen kan je het beste eens op statline neuzen. Dat is een databak van het CBS, en die houden van alles bij, dus ook dit soort dingen. Kijk maar eens in onderstaande tabel:

Huishoudens gesplitst naar huur en koop, en ook nog naar aantal bewoners.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drepolli
12 jaar geleden
+