ik zou dat als een compliment beschouwen, en gewoon met een lach 'dankjewel' zeggen.

en maak ook eens een tegencomplimentje, zo van; joh bedankt, ik ben juist weer jaloers op jouw..... (vul maar in).
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou hetzelfde antwoord geven. +!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mooi antwoord +

Andere antwoorden (1)

Probeer een open gesprek te krijgen en wijs het gevoel van degene die dat zegt niet meteen af.
Het kan dat iemand die gevoelens heeft. (terecht of onterecht)
Het is op zich al knap dat iemand dat toe durft te geven, want het is een negatieve emotie en niet makkelijk om over te praten.
Probeer helder te krijgen waar de jaloezie vandaan komt en probeer daarover te spreken.
Hopelijk geeft zo'n gesprek jullie vriendschap meer inhoud en kunnen jullie elkaar beter begrijpen.
Niet gaan uitleggen waarom deze gevoels onterecht zijn: daarmee doe je iemand te kort. Ook al begrijp je niet dat iemand zich zo voelt, en kun je niet invoelen waar het gevoel vandaan komt, het gevoel kan wel bestaan.