Wie weet nog iets te vertellen over een ongeluk in de zestiger jaren op de kruising bij tankstation Feijts?

Ik was toen nog klein en met vader en moeder in een Daf op weg naar Roermond.
We kwamen uit bij dit ongeluk de mensen lagen overal verspreid op de weg volgens mij zeker 7 of negen.
Als ik het goed heb heeft alleen een baby het overleefd.
Wie weet dit nog en weet waar ik hier info over kan vinden?

12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Roermond heeft sinds 2007 een digitaal krantenarchief. Helaas zijn de berichten van na 1939 i.v.m. het auteursrecht niet via internet toegankelijk. Je kunt deze alleen inzien in de leeszaal van het gemeentearchief.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zou denken bij het politiebureau van Roermond, of in de kranten van die tijd, als er ergens een archief is
12 jaar geleden
Probeer het archief van de lokale krant. De kranten van destijds zijn opgeslagen en ongetwijfeld moet er destijds wel over zijn bericht.

Op het lokale politiebureau weet men waarschijnlijk niks meer. De agenten uit de jaren 60 zijn inmiddels al niet meer in dienst. De mutatiesystemen zijn inmiddels ook dusdanig veranderd, dat over een ongeluk in de jaren 60 niks meer terug te vinden is.