Nee ik vind dat het echt met de gezichtsuitdrukking en algemeen voorkomen te maken heeft.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja Je ziet al snel wanneer iemand het down syndroom heeft

Andere antwoorden (14)

nee, dat is een geschapen beeld.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat komt door de gezellige blondjes moppen. Je kan nog wel hersens hebben als je blond bent.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee natuurlijk niet. Iemand met een andere haarkleur moet de term 'dom blondje' hebben bedacht om zelf niet dom te lijken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
bovenstaande klopt, maar mensen associeren blond wel met dom, dus als jij een dom antwoord geeft dan asssocieren ze dit met het feit dat je blond bent. Terwijl bij een brunette geen link wordt gelegd tussen de haarkleur en de domheid van het antwoord.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ligt er aan wat je doet
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, meestal wel ja. Zijn allemaal theorieen over. Maar meestal wel ja
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is zeker niet uit te sluiten maar vindt haar oorzaak dan louter in de kracht van de stikker die ooit op "blondines" is geplakt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als blondine kan je dat verbloemen door wat zaagsel in je haar te strooien. Men neemt dan aan dat je dan ook nog beschikt over extern geheugen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben het ermee eens dat dit een gechapen beeld is. Maar "do blondes have more fun?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mannen schijnen wel dommer van blondines te worden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Blond is algemeen bekend voor ''dom''
Mensen assiocieren het hebben van blond haar met het intelligentieniveau van de persoon
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Of je dommer bent is niet te zeggen, of je dommer over komt.... ik denk het wel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Gast;

Moeilijk te zeggen, maar mensen die andermans intelligentie van de haarkleur menen af te kunnen lezen komen pas ècht dom over....