Als iemand mij leuk vind, moet ik dat me vriend vertellen?

Een jongen vind mij leuk, zal ik het me vriend vertellen of niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dat het het beste optie is. Ook al is het niet zo makkelijk (als hij jaloers is). Maar je moet elkaar alles vertellen. Het is toch niet zo erg dat HIJ jou leuk vind.. Kijk als jij HEM leuk vindt is het heel wat anders.. Maar dat laat ik aan jou en je vriend over.. Succes en maak je geen zorgen;)!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Waarom zou je dat niet vertellen?

Het is niet iets dat je op moet biechten, je hebt immers niets fout gedaan als een ander jou leuk vindt. Maar het is wel één van die dingen die normaal is om met elkaar te delen als je een relatie hebt. Gewoon, als je elkaar vertelt hoe je dag was, of wat je laatst toch hebt meegemaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het alleen doen als die vriend te vertrouwen is dus denkt goed na bij jezelf is het slim
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou meteen zeggen waarom niet? Het is toch onschuldig?
Maar het hangt er vanaf of je vriend heel jaloers is of niet. Sommige jongens zijn er wel fier op dat er nog anderen hun vriendin mooi vinden.
Maar er zijn jongens die er meteen iets achter zoeken als je zoiets vertelt.
Overweeg eerst de voor-en nadelen en neem daarna pas je beslissing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet waarom je dat moet vertellen. Het is toch niet belangrijk voor je? Of wel?

Als jijzelf het belangrijk vind dat die jongen jou leuk vind dan zou ik het wel vertellen anders niet.

Dofa
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
a. Je moet niks. b. Als jij genoeg hebt aan je vriend zou je deze vraag hier niet stellen. Het houdt je dus bezig dat iemand anders je ook leuk vindt en je vraagt je af of je dat aan je vriend moet vertellen. Voor mij zit er een luchtje aan, anders vertelde je het hem spontaan of wel of niet.

Alleen jijzelf kunt beslissen of je het hem wel of niet vertelt. Dat kunnen wij niet bepalen.