Als iemand in een discotheek je pint omver stoot door te dansen, hoe reageer je hier dan op?

(Zonder slaag te krijgen ;) )

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Blijven lachen en een nieuw pintje halen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook mijn idee.+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja maar jij gaat er dan twee halen, leuke meid zeker?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeft niks met die meid te maken.
Als ik uit ga ,,dan kijk ik niet op een paar centen.
Want anders ga ik niet uit. Maar ik heb ook wel eens met mijn onbenullige gedrag iemands biertje uit zijn hand gestoten.
En iemand met de samba ballen tegen zijn kop geraakt.
Op een buurtfeest.
Maar dat kon allemaal voor 20 jaar terug.
Ik snap dat het een leuke opmerking/grap van je is .
Maar tegenwoordig kan het in de grote stad niet meer.
Want voor hetzelfde geld ,,krijg je een klap voor je kop.
Jammer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ik begrijp je, heb ruzie zien ontstaan door echt niets!
Dus gewoon niets zeggen,blijven lachen een een nieuw pintje halen en geef die meid van mij er dan maar een ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Diplomatiek oplossen die zaak.
Zo noem ik het altijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juist! met een lach en een pint
is er geen ruzie die begint.

Andere antwoorden (9)

Volgende keer niet zo dicht met je bier bij de dansvloer gaan staan. Kan gebeuren natuurlijk in een discotheek.
Drinken gaat beduidend makkelijker in de kroeg, aan de bar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit kan gebeuren.
Maar niet bewust.
Ik zou gewoon een nieuwe gaan halen,en voor de persoon die het omver stootte ook.
Daar kan die persoon nooit geen ,,nee tegenzeggen.
En je hebt weer een bekende of vriend erbij.
Langere termijn werking.
Maar dat is mijn idee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het een agresief type is kan je beter je mons houden, niks wat je zegt isdan goed. Bij een ander kan je er gewoon beleefd wat van zegge
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind persoonlijk dat diegene zijn excusus moet aanbieden, en ik vind het ook normaal dat diegene (als die echt fatsoen heeft) je een nieuw drankje moet geven... Het is zijn schuld dat hij (door zijn lompe dansen) een drankje over je heen gooit of uit je handen slaat. Maar soms is iemand super arrogant en dan zeg ik: zou je niet eens je excusus aanbieden?! En meestal wordt er dan wel iets normaals terug gezegd. Ik heb 2x meegemaakt dat diegene een grote mond ging geven en dat het uit de hand liep. Maar ik ben altijd met vrienden die de boel dan sussen, en dan is de portier erbij. Dan vertel je wat er aan de hand was en waarom er ruzie is, je kan dan ook uitleggen dat het een kwestie van fatsoen is dat iemand zijn excusus aanbied. Portiers zijn het hier bijna altijd mee eens. Het is wel belangrijk dat je zelf ten alle tijden netjes blijft!!! Want dan weet de portier mocht er ooit nog eens wat gebeuren wie je bent. En dat je geen lastig persoon bent! Hopelijk heb je hier wat aan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meest normale voorkomende reactie:

Degene die je ointje omver "danst" biedt zijn / haar verontschuldigingen aan.
En jij reageerd hierop door te zeggen "geeft niet joh"
Vaak zal diegene dan vanzelf aanbieden om een nieuw pintje te halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb het zelf ook wel is mee gemaakt alleen was ik die
de gene die het biertje omstootte .
ik zag het te laat maar t was duidelijk dat het door mij kwam
ik wachtte op de eigenaar en heb hem gezecht dat ik het had gedaan en vroeg hem wat ie dronk en ben een nieuwe gaan halen en ben nou al 13 jaar bevriend met die jongen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inschatten wat voor persoon het is, en als je ook maar denkt dat hij aggresief zou kunnen worden als je er iets van zegt niet doen, gewoon glimlachen en een nieuwe bestellen. Het is triest, maar tegenwoordig kun je maar beter je mond houden, anders riskeer je een pak slaag...Probeer voortaan anders eerst te drinken en je dan naar de dansvloer te begeven. Of hou je hand op je beker zodat het bier niet over de rand gaat. (dan krijgt bovendien niemand de kans iets in je drankje te gooien)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die andere persoon zou natuurlijk zelf al sorry moeten zeggen en je ook een nieuw biertje moeten aanbieden. Als dat niet gebeurd is de kans groot dat je vrij weinig kan doen zonder een grote mond/ruzie te krijgen gezien die persoon zelf lijkt te vinden dat het jou probleem is of het die persoon in elk geval niet boeit... Muv dat die het echt niet gemerkt zou hebben.

Ik persoonlijk zou die persoon dan toch gewoon aanspreken en zeggen, hi ik ben Svenny en ik krijg een biertje van je ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook gewoon je schouders ophalen en een nieuw biertje gaan halen.