Hetro of bi?

Ik ben een man.
Ik val op vrouwen.
Ik voel me sexueel aangetrokken tot mannen. (weet ik al 7 jaar van mezelf)
Maar moet er niet aan denken ooit een relatie te hebben met zo'n egoistisch iemand (zwaar hekel aan mannen!)
Meer dan eens sex met ze gehad

Mijn vraag...
Waar val ik nu onder?!?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo te lezen idd onder het restafval. Je spreekt jezelf van alle kanten tegen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet iedereen valt onder één van die drie nogal beperkte etiketjes. Ik ken iemand die (afgezien van het vooroordeel en de zware hekel) ongeveer een voorkeur als de jouwe heeft. Hij noemt zich 'avontuurlijk hetero'. Maar je mag jezelf ook gerust 'romantisch hetero en seksueel bi' noemen. Of bedenk zelf maar een mooie term.

Antwoorden (8)

Als je je sexueel tot mannen aangetrokken voelt ook, ben je bisexueel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent een man en valt op vrouwen en seksueel ook op mannen en je wilt jezelf graag in een hokje plaatsen...
Ik zou zeggen: je bent in deze fase biseksueel maar kan in je verder leven nog alle kanten op. Misschien voel je je ooit toch echt homoseksueel, als je ineens een lieve niet egoistische man ontmoet, of je valt totaal voor een vrouw waardoor je je overwegend hetro voelt.
Wie zal het zeggen?
Maar voor de korte termijn zou ik zeggen: biseksueel.
13 jaar geleden
Kennelijk ben je bi. Of misschien ben je wel een homosexueel, die nog half in de ontkennende fase zit. Want om nou te zeggen dat je een zware hekel aan mannen hebt, omdat ze allemaal egoistisch zijn vind ik raar klinken, als je tegelijkertijd zegt dat je wel op mannen valt. Niet elke man is hetzelfde en niet iedereen is egoistisch. Denk er zelf gewoon nog eens goed over na, waar je nou op valt. Je komt er vanzelf wel achter als je eerlijk tegen je zelf bent.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet op wat ik val en heb al langer dan een jaar een vaste relatie op het punt om samen te wonen. Was benieuwt of er een naam voor was. En de reden voor mannenhaat is door de vele slechte ervaringen
Bi is eigenlijk datmen zowel op vrouwen als op mannen valt.Dat je evt een relatie zou kunnen hebben met beide geslacht etc kijk dat je op vrouwen valt en seksueel aangetrokken voelt wit ni zeggen dat je bi ben alleen jij kan t eigelijk weten als jij echt best wel vaak je aangetrokken voelt voor mannen en elke mooie kerel ziet waarbij jj je sexueel aangetrokken voelt ja dan bij je bi
Maar als once in a while met een kerel in bed beland. Vind ik ni dan ben je hetero di wel eens doet met een man, maar ach wat maakt het toh uit onder welke caterogie je valt...frankly my dear! I dont give damn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is eigenlijk een taalkundige vraag. Het is een kwestie van definitie. De meesten hanteren de definitie dat, als iemand zich seksueel aangetrokken voelt tot beide geslachten, die persoon bi is. Of je ook een relatie zou willen met beide geslachten wordt door de meeste mensen niet als noodzakelijk gezien iemand als bi te bestempelen.

Overigens is zo'n definitie vrij nieuw, 2000 jaar geleden werd het in het Romeinse en Griekse Rijk heel normaal gevonden om seks te hebben met jongens voor het plezier en seks met een vrouw voor het gezin. Heel veel Romeinse Keizers hadden een mannelijke partner.

Doe gewoon wat je leuk vindt en geniet van het leven. Wat kan jou het schelen of je volgens de Dikke van Dale biseksueel bent of niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien ben je bi, maar wil je het nog niet helemaal geloven?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent biseksueel, maar je zoekt kennelijk de verkeerde mannen uit om seks mee te hebben - of misschien wil je alleen puur seks en geen relatie met een man. Niks mis mee, zolang je niet hoopt op een relatie met iemand die kennelijk niet goed voor jou is (of jij voor hem).
Echt niet alle mannen (en niet alle vrouwen!) zijn hetzelfde, of ben jij ook een egoïstisch iemand?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aangezien je toch nooit een relatie met een man wil en zal gaan beginne kan je jezelf het beste gewoon hetero noemen...

Je kan het ook zo bekijken... Alle/veel mensen hebben wel IETS waar ze zich seksueel voor aangetrokken voelen.
Bij sommigen mensen is dat SM, leer, hakken schoenen, rollen spel en soms zelfs wel seks met dieren en nog veel meer andere en soms wel rare dingen...
Je kent het wel dat noemen ze een fetish...
Waarom noem je jezelf niet gewoon hetero, maar dan met een fetish voor andere mannen =)