ja ik kwam mijn tweelingzus tegen in spanje.
we liepen elkaar tegen het lijf en waren allebij zo acuut onder de indruk omdat we in de spiegel leken te kijken. we hadden allebij ook een geel jurkje aan. we hebben gepraat en elkaar op de foto gezet.
de enige andere overeenkomst tussen ons was dat we dezelfde soort honden hebben. we even oud waren en echt maar 2 dagen scheelde.
voor de rest hele andere intresses en behoefdes.
dus dubbelganger alleen qua uiterlijk. verder hoor ik heel vaak dat ik qua gedrag op die of die persoon lijk, maar nooit zo erg dat ik mijn pa of ma heb gevraagt of ze er een dubbel leven op na hielden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Nee, ik ben uniek en dat vind ik het leuke van mens zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik mag hopen voor de mensheid dat er niet nog zo'n figuur als ik rond loopt...

Maar kom wel eens mensen tegen die wel veel op mij lijken. En als ik en mijn zusje samen zijn krijgen we wel eens de vraag, of we tweeling zijn. En dat terwijl we maar 3 jaar 2 maanden en 2 dagen schelen in leeftijd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lol, je eerste zin xD
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb wel gevoel voor humor hoor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat heb je maar weer eens bewezen :) Niet dat ik daaraan twijfelde hoor :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar was ik ook niet van uitgegaan dat jij daar aan twijfelde...:D
Niet dat ik weet, of ik moet haar nog tegenkomen maar dat betwijfel ik zeer. Elk mens is uniek en heeft unieke kenmerken. Ik zou me rot schrikken als ik een dubbelgangster zou tegenkomen.

Ik werd vroeger qua uiterlijk weleens vergeleken met Brooke Shields, maar toen ik mijn haar ging verven en zij alsmaar dikker werd waren er geen overeenkomsten meer :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een "melkboerenhonden-gezicht" - mensen zeggen vaak me te herkennen van.....(en vul dan maar iets in)....., terwijl ik heel zeker weet, dat ik daar op dat moment niet geweest ben, of zelfs nooit die plek bezocht heb.
Ik grijns dan altijd maar vriendelijk.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou je je dubbelganger wel herkennen als je hem/haar tegenkwam? Steeds als ik mezelf op een foto of film zie, heb ik zoiets van: oja, da's waar ook, dat ben ik.
Zou ik mezelf herkennen als ik mezelf tegenkwam? Ik denk het niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel grappig, in de tijd dat Tatjana Simmink (?) korter blond haar had, kreeg ik altijd te horen dat ik zo op haar leek...vooral de ogen ..hi hi

Toegevoegd na 16 minuten:
Of was het nou Tatjana Simmik, Simik...
Effin, iedereen kent haar wel. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet qua uiterlijk. Wel heb ik ooit met iemand gewerkt die ik niet echt mocht maar waarbij in steeds meer dingen van mij in haar herkende. Exact dezelfde onzekerheden, zelfde interesses, zelfde gedachtengang. Later kwam ik erachter dat we ook nog eens op dezelfde datum jarig waren. En zelfs onze vriendjes leken op elkaar. Was erg raar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Tautus;

Zo eind november, begin december heb ik inderdaad hordes dubbelgangers. Hoe ik daar achter ben gekomen? Ze zijn gewoon niet te ontlopen!