Waarom stoppen we niet met het in een steeds hogere snelheid van nieuwe produkten te ontwikkelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Bedrijven willen geld verdienen. Als er vraag is naar een product en een bedrijf bedenkt een opvolger, waar volgens hun ook vraag naar zal zijn, dan maken ze het. Productie & ontwikkeling zijn niet gestuurd, maar 'nrij levende' processen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat mensen niet meer zo snel tevreden zijn.
het moet allemaal mooier en luxer en sneller.
als iets deze maand uitkomt is het volgend jaar oud
13 jaar geleden
Daar had ik gisteravond nog een mooie discussie over met een buschauffeur. Het gaat er om dat men niet meer tevreden is met wat men verdient. het moet telkens meer zijn. Wil je zoiets oplossen dan ligt de oplossing voor iedereen bij zichzelf. Hoe gelukkig word ik er van dat ik steeds meer verdien terwijl de natuur en arme mensen er kapot aan gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We zijn verslaafd aan geld en macht. Steeds meer, meer, meer, meer...