wat maakt het de moeite waard om toch te proberen een doel te bereiken, ook al is de prijs hoog?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Het doel zelf, het winnen, het overwinnen, trots.
Hoe groter het te bereiken doel is, hoe meer moeite er men vaak voor wil doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je er op je tachtigste nog tevreden over bent, dat maakt het de moeite waard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat ik doe is altijd ik maak een lijstje elke avond wat ik morgen moet gaan doen voor huiswerk na schooltijd. ik beloof mezelf: IK MOET HE DOEN !! maar ik weet niet of hier iets aan hebt. Begin met kleine stappen en eindig hoog.

Wat je ook kunt doen is jezelf afvragen of die doel
goed voor je is. zowel ga er dan voor !!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schrijf de voor- en nadelen van het doel op. Als het lijstje met voordelen langer is is dat misschien een goede graadmeter voor je.