Houden mensen niet van kleuren .... ... .. . ???

ik ben me als mens in ,Nieuwe Niedorp NH wat kleuriger gaan dragen gedragen.
oke;
mijn huis is nu lichtblauw,
mijn kleren alle kleuren van de regenboog,
heb een pontiac firebird met gostbuster-dak,
ik draag ook hoeden in die kleuren,
heb 2 cross motoren gekocht
heb een hydraulische kraan gekocht
heb nu een jacousi,
houdt nu ook van bomen,

wordt nu gezien als de dorps-gek.

Toegevoegd na 1 dag:
ik denk dat de sociale onderlinge controle van de mens tegenwoordig bijna als gedrag tijdens de pest epidemieen in de middeleeuwen lijkt te zijn.

Weet jij het antwoord?

/2500

Waarschijnlijk zijn ze het gewoon niet gewend sommige mensen zijn erg bekrompen. Dar kunnen hun in feiten niks aan doen het is nou eenmaal een dorp en kunnen dat soort dingen gewoonweg nog niet aan. (dit geld niet voor alle mensen en ook niet voor alle dorpen). Maar ik heb op Texel gewoont en daar is het ook heel erg.

Wij Nederlanders zijn nou eenmaal van het soort: "Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg". Kleurrijk hoort blijkbaar niet onder het kopje "gewoon" dus ben je buitengewoon. Dat mensen "buitengewoon" zien als "gek" daar kan jij niets aan doen. Dat ligt aan de bekrompenheid van anderen.

Mijn klanten (van een herenmodezaak) houden steeds meer van kleuren. Als je de zomercollectie van dit jaar neemt, gingen alle felle kleuren juist bijzonder goed! Ik denk dus dat mensen zeker wel van kleuren houden!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100