Wat gebeurt er met je gegevens als die worden gevraagd door de politie

Ik ben eergisteren bij een plein om de hoek aangehouden en naar mijn gegevens gevraagd netjes gegeven maar wat doen ze er mee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (4)

Controleren of je gezocht wordt, boetes hebt openstaan, spijbelt, wel of niet illegaal bent etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als daar vaak iets gebeurd, kunnen ze naar jou komen omdat jij daar misschien vaak uithangt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijken of je gezocht wordt voor iets. Of misschien lijk je op iemand die gezocht werd. Of dachten ze dat je daar niets te maken had, maar als je om de hoek woont is duidelijk dat je daar niet 'verdacht rondhing' of iets dergelijks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er word over het algemeen niks mee gedaan. Ik heb dr zelf ook regelmatig last van. Maar dit word wel bij hun inhet systeem opgeslagen zodat hun weten wie er rondhangen en als er vandalisme of vaak een zooitje is zullen ze deze plek ook in de gaten gaan houden.. Zorg wel dat je je altijd kunt legitimeren want de boetes liegen er niet om. Deze plekken zullen dan ook code's krijgen groen, geel of rood.. Bij een gele zone word je weg gestuurd en als het een rode zone word kan je ook een boete krijgen.. Hou de agenten wel te vriend.al is dit soms moeilijk(a) Want als jij normaal doet tegen hun (niet schelden, schreeuwen etc.) dan zijn hun meestal ook makkelijk tegen julie.. Maar het is niet erg.. Ben zelf denk zoon 200X opgeschreven