mogen vrouwen in china alleen 1 kind krijgen? of ook mannen?

in china, waar de eenkindpolitiek is, mogen daar alleen vrouwen maar een kind krijgen of geldt dit ook voor de vaders? want als de ouders van het kind scheiden en de moeder vindt een nieuwe man mag ze dan geen 2e kind krijgen? maar de vader kan ontkennen dat het zijn kind is en wel dus een 2e kind krijgen. of ontkennen dat hij de vader is van het nieuwe kind.

Weet jij het antwoord?

/2500

Wettelijk gezien, geen enkel probleem. Mochten mannen kinderen kunnen krijgen, wat op zich een probleem vormt, maar ja, via inseminatie weet je maar nooit, is er wettelijk geen enkel obstakel, want het is niet eens in hun wet opgenomen. Dus wippen maar... en laten mannen maar de Chinese wet uitdagen... hoewel: het zal weer niet lang duren of ook dit antwoord van mij zal worden gesupprimeerd door de moderatoren en dat zal me nogmaals x punten kosten... Nu ja: ik heb er nog nog zo'n 200 te gaan... Toegevoegd na 2 minuten: Meer dan 50 deze maand alleen al, hoewel ik niks verkeerd gezegd heb...

Het is een uitzonderlijke situatie, maar het gaat om de moeder, daarvan is makkelijker bij te houden of ze kinderen heeft, bovendien blijft hier, maar in China zeker, de moeder vaak met het kind zitten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100