Hoe kan ik het beste in contact komen met mantelzorgers?

Voor het onderzoek dat ik uit moet voeren voor school is het nodig om in gesprek te gaan met mantelzorgers.
Alleen weten ik en mijn groepje niet hoe we het beste in contact komen met hun. Wij hebben rondgekeken op het internet maar kunnen niet echt iets vinden.

Advies zou erg gewaardeerd zijn!

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

kijk of er in jouw gemeente of in de buurt een Humanitas, of vrijwilligerscentrale zit. Vraag daar eens of ze je verder kunnen helpen.
Of bedenk met dat groepje of iemand van jullie iemand in de familie heeft, of een buurvrouw of buurman die zorgt voor een familielid of buur.