Miz was dat de vraag niet !er zijn mogelijk meer dan 1 miljoen Chinezen in Europa in het wereld deel Amerika meer dan ??ik schat zo 5miljoen ?? Afrika ? Australië ??ja in Azië buiten China ?? Dus misschien wel 2miljard er wordt nu trouwens een volkstelling gehouden dacht ik in China !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
...kijk, jij heb de vraag al iets beter begrepen. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind dat dit de beste antwoord is

Andere antwoorden (2)

De volksrepubliek China heeft ruim 1.3 miljard inwoners.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar de vraag is; hoeveel chinezen bestáán er. Niet hoeveel inwoners heeft China :-p
volgens de bron van wiki 1.338.612.968 inwoners in 2009. Afgerond is dat 1,3 miljard. En in totaal leven er in 2009 6,79 miljard mensen.

Toegevoegd na 5 minuten:
Het waren twee bronnen.