Wie zouden er tot de volgende generatie iconen behoren en waarom?

Met het verlies van Micheal Jackson kijkend naar een nieuwe lichting met dezelfde invloed en status wereldwijd.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Kunnen we afspreken dat we vanaf nu "Michael" in plaats van"Micheal" gaan schrijven? Een van de antwoordgevers doet het nu ook al fout!

Het beste antwoord

Obama zal absoluut de geschiedenis ingaan als icoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit lijkt me helemaal waar

Andere antwoorden (4)

Ik denk Britney Spears. Niet vanwege haar o zo geweldige muziek van de laatste paar jaar, maar vanwege het feit, dat ze zo vaak in het nieuws was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik houd er zelf niet van, maar ik denk dat hier in Nederland Frans Bauer serieus een goede kans maakt. Een ontzettend aardige kerel voor iedereen, vrolijk, fijn gezinnetje, en 5 miljoen fans.
Internationaal gezien zijn er de laatste jaren niet meer van die ontzettend grote artiesten opgestaan, en ik denk dat dit ook niet mogelijk is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat Justin Timberlake (in figuurlijke zin) heel groot gaat worden.
Antoni
14 jaar geleden
Madonna is wel een icoon denk ik, maar weet niet of je die tot de volgende generatie moet rekenen.
Misschien komt U2 dan nog het dichtst in de buurt.

Verder zou ik geen artiesten of bands weten die zo'n invloed hebben als Micheal Jackson.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Madonna en de jongens/mannen van U2 zijn ongeveer van dezelfde leeftijd. Madonna is geboren in '58 en U2 in '60/'61...