Ik neem aan dat je de WWB bedoelt. Achteraf, rond de 25e van de maand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Elke sociale dienst betaalt achteraf.
Als je net WWB hebt aangevraagd en je moet te lang wachten, dan kun je een voorschot vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Utrecht betaalt soms vooraf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nog nooit meegemaakt, vroeger niet en nu niet. En vandaag de folder met de betalingsdata gekregen voor dit jaar: meestal zo rond de 23e-25e, alleen in december vaak net iets eerder (de 21e in dit geval). Maar dat zijn betalingen over die maand, dus achteraf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vroeger was er een deel van Rotterdam die vooraf betaalde, en een deel dat achteraf betaalde. Dus zelfs binnen 1 stad was het niet gelijk, maar afhankelijk van het kantoor. Dat is nu gelijkgetrokken, ergens vanaf 2002.