Waar gaan brieven naar toe die geadresseerd worden aan God, Sinterklaas of kerstman?

Gaan die in een archief in die later opgeruimd zal worden, of worden zulke brieven doorgestuurd naar bepaalde partijen?
Ik kan me voortellen dat sommige gelovigen echt brieven sturen naar genoemde personen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Is er verandering in sinds jaren?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kunt wat sturen naar de (plaatselijke) kerk, maar dichterbij kom je niet

Ik dacht dat brieven aan God, naar de Evangelische Omroep(EO) worden doorgestuurd.

Die gaan retour afzender (die eigenlijk op de andere kant zou moeten staan, al doet bijna niemand dat nog tegenwoordig) gezien er geen adres op staat.

Op de Poolcirkel zit een team met helpers van de Kerstman om alle brieven te beantwoorden. Duizenden brieven!Geweldig leuk om te zien hoe dat georganiseerd is. Met een mooie postzegel op de envelop. Voor God richting EO of een andere Christelijke Organisatie Voor Sinterklaas: de ouders? Toegevoegd na 1 minuut: http://www.telegraaf.nl/reiskrant/4906117/__Brief_van_de_kerstman__.html

Post aan GOD word inderdaad doorgestuurd aan de EO. EO stuurt brieven die bijvoorbeeld aan Allah zijn gestuurd weer door naar een moslimorganisatie

mijn brieven naar sinterklaas hebben mijn ouders bewaard haha! en ook die naar de kerstman. maar ik weet niet waar die naar God naar toe gaan..

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100