Waar gaan brieven naar toe die geadresseerd worden aan God, Sinterklaas of kerstman?

Gaan die in een archief in die later opgeruimd zal worden, of worden zulke brieven doorgestuurd naar bepaalde partijen?
Ik kan me voortellen dat sommige gelovigen echt brieven sturen naar genoemde personen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Is er verandering in sinds jaren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
naar welk adres dan?

Antwoorden (6)

Je kunt wat sturen naar de (plaatselijke) kerk, maar dichterbij kom je niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht dat brieven aan God, naar de Evangelische Omroep(EO) worden doorgestuurd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die gaan retour afzender (die eigenlijk op de andere kant zou moeten staan, al doet bijna niemand dat nog tegenwoordig) gezien er geen adres op staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de Poolcirkel zit een team met helpers van de Kerstman om alle brieven te beantwoorden. Duizenden brieven!Geweldig leuk om te zien hoe dat georganiseerd is. Met een mooie postzegel op de envelop.

Voor God richting EO of een andere Christelijke Organisatie
Voor Sinterklaas: de ouders?

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.telegraaf.nl/reiskrant/4906117/__Brief_van_de_kerstman__.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom een -? Ben er zelf wezen kijken in Rovaniemi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ Ja en mijn zoon heeft ooit een brief gestuurd er er netjes eentje in het Nederlands teruggekregen! Plus dus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben ook in het huis van de Kerstman in Rovaniemi geweest. Erg leuk om te zien! Wij waren er in de zomer overigens, de kerstman zelf was toen met vakantie denk ik. ;^)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ wat leuk om te weten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kaziz, ècht waar. Op de Poolcirkel heb je een grote winkel met allerlei souvenirs, maar ook met het loket van de Kerstman. Er werd, toen ik er was een poosje geleden, een hele uitleg gegeven en je kon daar rondkijken. Tevens kun je voor jezelf een certificaat kopen met dan de datum erop dat je over de poolcirkel gaat. Leuk voor in je vakantie-plakboek. Uiteraard wat toeristisch, maar als je helemaal daar bent in dat schitterende land, kom je zelf ook helemaal in de sfeer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk!! +
Post aan GOD word inderdaad doorgestuurd aan de EO.
EO stuurt brieven die bijvoorbeeld aan Allah zijn gestuurd weer door naar een moslimorganisatie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn brieven naar sinterklaas hebben mijn ouders bewaard haha! en ook die naar de kerstman. maar ik weet niet waar die naar God naar toe gaan..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
had je ook aan god geschreven? heb ooit een leuk boekje gelezen: hallo mijnheer god, met Anna!