Ik weet zelfs niet of je kunt garanderen dat je meer zelfvertrouwen krijgt door cosmetische chirurgie.
Zelfvertrouwen kun je niet kopen door een operatie, Als jij je gebrek aan zelfvertrouwen wijt aan je flaporen,en na de operatie is dat niet veranderd, zal je daarna misschien gaan denken dat het aan je scheve neus ligt. En daarmee los je de oorzaak niet op, die zit in jezelf
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
anneliez
13 jaar geleden
+?
ik zie alleen maar een - ;(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik level 2 was had ik je een thumbs up gegeven ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helemaal mee eens!
Het levert werkgelegenheid op. Het pompt geld rond in de economie.

Voor mensen die b.v. brandwonden of littekens hebben of een borst moeten missen of lichamelijke klachten krijgen omdat ze zo'n grote borsten hebben, kan cosmetische chirurgie een fantastische uitkomst zijn.

Nadelen zijn er ook genoeg te noemen, maar daar vroeg je niet naar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige mensen hebben last van "zware oogleden", waardoor de oogleden als het ware op de wimpers rusten. Dit geeft continu een vermoeid gevoel. Door de oogleden te liften, verdwijnt het vermoeide gevoel.

Dit is dus een voorbeeld van een ingreep die wel degelijk nuttig is.
bamibal
13 jaar geleden
cosmetische chirurgie kan ook nog andere voordelen hebben, mensen met een hazenlip kunnen beter gaan praten en hebben zo dus een betere kans op een baan.
een borstverkleining kan ook als voordeel hebben want sommige vrouwen kunnen erg last krijgen van de grootte.

de extreme gevallen, soms lees je wel dat er ergens iemand is geboren met 6 vingers aan 1 hand, deze persoon kan na de operatie gewoon handschoenen kopen wat eerder niet kon.

er zijn vooral heel veel nadelen, waarom zou je een gezond lichaam willen veranderen.
je gaat snijden in een gezond lichaam, er is altijd kans dat er een cruciaal bloedvat word geraakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De enige voordelen van cosmetische chirurgie zijn de gevolgen van een ongeluk of van ziekte of van misvormingen en andersoortige narigheden zo goed mogelijk te herstellen.Zo'n patiënt krijgt daardoor meer zelfvertrouwen.
Als iemand niet tevreden is met zijn uiterlijk verandert cosmetische chirurgie alleen de buitenkant, zoals iemand al opmerkte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De voordelen zijn; het herstellen van beschadigingen denk aan ongelukken en brandwonden. Het corrigeren van lichaams(onder)delen vanwegen lichamelijke klachten.
Maar als je niet tevreden bent met wat je hebt, zal je het waarschijnlijk ook nooit worden (qua uiterlijk dan hé). Als je neus eenmaal kleiner is en je borsten groter, zie je wel weer iets anders! Gewoon je eigen 'imperfectie' proberen te accepteren lijkt me het beste!