Wat is volgens jullie (na de kredietcrisis) de grootste bedreiging (voor ons land) ??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (14)

De verharding en de individualisering van de maatschappij, met alle gevaren die daarin zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geert Wilders en de najaarsgriep...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedoel je niet "Geert Wilders: De najaarsgriep"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+200
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn idee!
De zee, met de natuur valt niet te spotten. Stranden worden opgespoten ,dijken worden opgehoogd,maar we leven op "geleend" land .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De privatisering van overheidsbedrijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Invoering van de sharia over 25 jaar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
??? Ik ben atheïst! Een ongelovige hond, nog erger!
De mexicaanse varkens griep gaat tussen de 5 en 10 duizend doden veroorzaken in NL.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het grootste gevaar voor een land is te denken dat je er bent als de kredietcrisis is bezworen. Behalve dat we voor een groot deel onder de zeespiegel wonen en dat dat deel steeds groter wordt zullen we er altijd hard voor moeten knokken om ons welzijn op een redelijk peil te houden, want de bedreigingen zullen er niet minder op worden.
Niet dat ik defaitistisch ben maar we zullen alert moeten zijn om de greep op de wereld niet te verliezen; werken en stemmen met belangstelling voor de wereld om ons heen, want die krijgt een steeds grotere betekenis (impact).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geert Wilders.

En nu geen minduimpjes, want er wordt gevraagd wat IK de grootste bedreiging vind.

Zoals ik al in een eerdere vraag zei: Naar mijn mening zaait hij haat en ik ben bang voor de oogst daarvan.

Oh, en misschien komt hij bij mij wel vóór de kredietcrisis en niet ná.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sterker nog: dóór de kredietcrisis!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Correct Knarfuz.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+100 als het hier kon kutzooi! Ik vraag me ook altijd af: Stel al dat die vent gelijk heeft en stel dat hij zijn zin krijgt en stel dat hij kan doen wat hij wil. Denken de mensen dan echt dat het daarna beter gaat in Nederland? Maatschappelijk, economisch, cultureel, sociaal beter? Mensen, het antwoord is: NEE! Je gaat het niet beter krijgen door op Wilders te stemmen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
idd oeroeboeroe +1
Een nog grotere tweedeling tussen rijk en arm, waarbij zelfs de middenklasse aan de arme kant terecht komt.

Snap daarom ook niet dat zelfs mensen uit een partij als de pvda zichzelf zo onbeschaamd verrijken (zie Kok etc).

Daarom lukt het ook niet om dit probleem aan te pakken. Ze snijden zichzelf daarmee in de vingers bij een vervolgcarriere na de politiek.

Toegevoegd op 18-06-2009 23:49:30
En moslimextremisme. En door de tweedeling zal dat probleem mede groter worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De islamisering van Nederland en Europa. Aan onze westerse beschaving zoals wij die nu kennen, komt onherroepelijk een eind.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat Nederland te veel doet aan het zo comfortabel mogelijk maken voor (illegale) immigranten. De cultuut van Nederland komst steeds vaker op de tweede plaats, achter de cultuur van de immigranten (vooral Moslims).

Ik respecteer de cultuur van Moslims maar er zijn een aantal aspecten die in de Westerse wereld niet acceptabel zijn zoals eer-wraak.

Je hoort mij absoluut niet zeggen dat de Nederlanders allemaal lieverdjes zijn maar ik vind dat Nederland wel meer moet doen om hun eigen cultuur te behouden en niet te veel aanpassen aan andere culturen, andere culturen moeten zich aanpassen aan de Nederlandse cultuur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat we niet is staat zullen zijn om dit soort van paradijs in stand te houden. Dat is Nederland toch heus, hoe je het wend of keert. Zowel in de geschiedenis, door de tijd heen, als geografisch, op deze hele bol, hebben we het echt heel mooi.

Jammer dat niet iedereen dat ziet.

Ik zie het niet als een bedreiging maar als een opdracht aan ons allemaal: Als we met z'n allen de schouders eronder zetten dan lukt dat gewoon.

DAT is onze Nederlandse traditie!

Toegevoegd op 19-06-2009 11:44:25
en met z'n allen bedoel ik met z'n allen. Al heb je 10 paspoorten....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De CU in het vierde kabinet Balkenende. En als vanzelf sprekend is een vijfde kabinet Balkenende met de CU funest voor Nederland...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1)Het "integratie vraagst""om het zo maar neutraal te noemen.

2) Blijken de dijken en duinen sterk genoeg om onze voten droog te houden.

3) Wat doen de Nederlanders om in "De vaart der volkeren" economisch maar zeker ook duurzaam mee te blijven tellen.